{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

Dommer til E stævne {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg sidder som stævne arrangør i en lille klub i det sydjyske, og har ofte problemer med at finde dommer til vores E stævner. Problemet er at det bliver for dyrt med en uddannet dommer til de små stævner, hvad gør I andre? Jeg har brugt nogle af vores dygtigere ryttere, som rider på LA niveau, men kunne godt trænge til noget nyt.

Anette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dommer til E stævne
  • #1   5. maj 2015 I min gamle klub har vi brugt en underviser til LD-klasserne og en uddannet dommer til de andre klasser. Jeg har siddet lidt i sekretariat de sidste gange og dermed haft en smule indblik i det, og det ser ikke voldsomt dyrt ud smiley

  • #2   5. maj 2015 Problemet er at vi til vores E stævner ikke tager en ret høj startgebyr, da vi gerne vil have at alle har mulighed for at starte. Så hvis der skal være lidt økonomi i det, bliver det dyrt, man skal jo også tænke på udgifter til rosetter smiley


  • #3   5. maj 2015 Jeg synes personligt at pengene for en uddannet dommer er godt givet ud (nu er jeg også selv dommer, men jeg var af samme holdning inden)

    Jeg synes at alle ryttere fortjener en ordentlig bedømmelse, lige gyldig om man rider på E eller C plan. Og en "LA rytter", kan muligvis være meget fint, men jeg synes nu stadig at det er at fortrække med en uddannet dommer.

    En uddannet dommer se en masse andre ting, end "klubbens dygtigste dressur rytter" gør...

    Desuden står der i reglementet at det anbefales at klubberne benytter uddannet dommer til E stævnerne...

    Så jeg kan godt forstå at i gerne vil at "alle har mulighed for at starte" - Men de 20 kr mere pr. klasse, burde de fleste have råd til - og pengene er godt givet ud i forhold til at man får en mere korrekt bedømmelse smiley


  • #4   5. maj 2015 Enig med Sandie L.
    Jeg ville personligt til enhver tid betale lidt ekstra for at få en ordentlig bedømmelse af mit ridt. Det er jo i bund og grund det jeg tager ud og starter for - for at blive bedømt ordentligt og få en god kritik med tilbage som jeg kan arbejde videre med.


Kommentér på:
Dommer til E stævne

Annonce