{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikkerhedsvest
  • #1   26. maj 2015 Synes alle bør ride med sikkerhedsvest når de springer. Børn som voksne, men synes der skal "lovgives" så børn og unge under 18 SKAL ride med vest, når de springer.
    - Og så er det ligegyldigt om de rider internationalt eller hyggespringer derhjemme i grime.


  • #2   26. maj 2015 Næh, de kan principelt komme lige så meget til skade, men til FEI stævner må der eksempelvis også anvendes andre bid end til DRF stævner. De alm stævner i Danmark har regler lavet af det danske forbund, DRF, mens internationalestævner har et regelsæt som FEI har sat, og disse behøver ikke nødvendigvis at stemme overens, da hvert land har hver deres regelsæt til stævner inden for deres landegrænser, som ikke er internationale.

  • #3   26. maj 2015 Det ved jeg godt Jannie - men synes bare det er mærkeligt, at man så til internationale stævner i Danmark må ride uden, selvom man endda er ponyrytter. Forstår ikke hvorfor det skal være anderledes til internationale stævner i forhold til så mange andre smiley

  • #4   26. maj 2015 Synes helt sikkert ikke det skal være lovpligtigt!
    Jeg rider aldrig(!) med sikkerhedsvest.
    Men er det ikke påbudt under DRF?


  • #5   26. maj 2015 Jo altså DRF siger jo man skal have vest på når man er under 18. Men til internationale stævner (også i DK) må man ride uden, selv som ponyrytter hvilket jeg synes er så latterligt - hvorfor skal man så ride med den til landsstævner? smiley

  • #6   26. maj 2015 Det enkleste svar er: Fordi det er to forskellige regelsæt
    Det bedste svar får du nok ved at kontakte FEI.


  • #7   26. maj 2015 Altså Jannie det ved jeg godt. Jeg ved godt de ikke har ens regler. Jeg spurgte bare hvad folk synes om, at man ikke behøver ride med den til internationale stævner.

  • #8   26. maj 2015 Det er samme princip, som at det kun er en regel, at folk skal bære ridehjelm, hvis de rider for en rideklub under drf. DRF kan ikke bestemme udover deres eget regelsæt, når det er FEI, der afholder stævnerne, så er det dem, der bestemmer smiley

Kommentér på:
Sikkerhedsvest

Annonce