{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Distrikt stævner? {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen:)

Jeg skal til at igang med stævnerne, for alvor. Jeg ha lige lidt spørgsmål;)

Er der nogen regler, som ikke gælder til et D stævne?
Er der nogen forskel, sådan i klasserne, bliver banerne sværere, eller sådan noget?
Eller er det noget andet? I må meget gerne skrive, hvis i har erfaringer med det;)

Husk det er springning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Distrikt stævner?
  • #2   6. jul 2015 Banerne vil formentlig være en lille smule teknisk sværere smiley Samt der er flere spring der rent faktisk har makshøjden smiley

  • #3   6. jul 2015
    Din hest skal være registeret konkurrance hest.
    Du skal have Rytterlicens.
    For Hest vil der på Distriktet i dressur normalt ikke forefindes klasser lavere end LA1.
    For Pony vil der på Distriktet i dressur normalt ikke forefindes klasser lavere end LB1.
    For hest vil der på Distriktet i Spring normalt ikke forefindes klasser lavere end LC.
    For Pony vil der på Distriktet i Spring normalt ikke forefindes klasser lavere end LC.

    På distriktet bliver du ikke udklasset, du kan derfor starte den samme klasse om og om igen lige gyldig om du har vundet den 3 gange eller ej.

    På distriktet samler du point for dine placeringer, dette kan du følge på DRF-GO hvor du også kan tilmelde din hest som konkurrance hest, oprette din rytterlicens, og tilmelde til stævner.

    Husk at medbringe gyldig medlemsbevis fra din klub og din hest pas når du tager til stævne.

    Sværhedsgraden på en spring bane burde være lidt svære, og flere spring i max højde, samt at dommerne i dressuren ofte kræver mere af din hest og dig under et program, end de gør på klub plan.






  • #4   6. jul 2015 Som Dansk Varmblod siger - og så vil jeg lige tilføje, at hesten skal være vaccineret efter reglerne. smiley

  • #5   6. jul 2015 Din pony skal DRF måles og du skal have ryttermærker og klar parat start.

  • #6   6. jul 2015 Amalie: Det ved jeg godt, det er mere til selve stævnerne;)
    Går i gang med ryttermærkerne efter ferien;)


  • #7   6. jul 2015 Okay smiley

Kommentér på:
Distrikt stævner?

Annonce