{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

Hvilket farve underlag til stævne og stævne planlægning? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,
Jeg skal til at starte mit første stævne her d 5 September, og jeg har lige et par spørgsmål smiley

Hvilket farve underlag skal jeg ride med??
Jeg ved godt at de fleste rider med hvidt underlag, men min hest er nemlig sort broget! Så spørgsmålet er, om det skal være hvidt eller sort? Og så ville jeg også lige spørge - må der være en lille smule farve på underlagene? Fx. lidt rød i kanten..

Hvornår fletter I, og hvad fletter I i halen?
Altså, fletter i dagen før, eller på selfveste dagen?
Fletter I cilleben i halen, eller noget andet??

Hvornår tager I ud til stalden, for at gøre klar?

Det stævne, jeg skal starte, er på hjemmebane, så der er ikke noget med at køre trailer smiley
Men hvad tid plejer I at gøre klar? Og når man har redet sit program, skal jeg så vente til præmieoverrakelse, eller skal jeg bare skridte af og sadle af som normalt??
Jeg skal ride en LD2 og en LC1, så skal jeg sætte hende inde i boksen imellem klasserne? smiley

Udstyr
Når det kommer til udstyr, som pudser man selvfølgelig sadel, hovedtøj og ridestøvler, men må man fx. ride med mørke brune dressur gamacher?? Også hvis det ikke passer til sadle underlaget?
Også ville det være perfekt hvis der lige var en der kunne lige skrive alt det der ang. påklædning, både hestens og rytterens :))

Tusind tak for hjælpen! :D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket farve underlag til stævne og stævne planlægning?
Kommentér på:
Hvilket farve underlag til stævne og stævne planlægning?

Annonce