{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

Kriterier for stævner {{forumTopicSubject}}

Hej dejlige HG'ere.

Jeg står og vil gerne stille til stævner i det nye år. Jeg har ingen ryttermærker og dermed heller ikke rytterlicens. Mine heste er passet med alt de skal, så det er ikke et problem at have hesten til stævne, men hvad må jeg? Håber der er nogen som kan hjælpe! Det er alt for forvirrende det der står på drf.

Tak på forhånd.

Onsberg smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kriterier for stævner
  • #1   29. nov 2015 Hvis det bare er klubstævner du vil starte behøver du ikke ridemærker eller rytterlicens.

    Så skal du bare være medlem af en klub under drf. Også skal hestene være vaccineret og have pas


  • #3   29. nov 2015 Mange tak for hjælpen! smiley

  • #4   29. nov 2015 E-stævner er interne stævne i den klub, som afholder det - ofte for elevryrtere og nye stævneekvipager i de små klasser.
    D-stævner er klubstævner - her må du ride, uden rytterlicens og uden at hesten er konkurrenceregistreret hos DRF. Du skal være medlem af en klub, og hesten skal have hestepas og være vaccineret.
    C-stævner er det som hedder Distriktsstævne - her skal hesten ud over kravene til D-stævner også være konkurrenceregistreret hos DRF. Og du skal have rytterlicens.
    B-stævner er landsstævner - her skal du og hesten opfylde det samme som til C-stævner. Men I skal kvalificeres til at måtte starte B-stævner, fx for hest i dressur minimum 2x+65% eller 4 x+63% i sværhedsgrad 3 = MB dressur.

    Mvh Charlotte


Kommentér på:
Kriterier for stævner

Annonce