{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Roskilde dyrskue show med mere {{forumTopicSubject}}

Så er det ved at være sidste chance. Ellers bliver vi måske nødt til at aflyse smiley

Vi er en gruppe der har lavet et show omkring sikkerhed i trafikken, hvor vi beder folk sætte farten ned og holde god afstand, samt takker dem, som allerede viser et stort hensyn.

Jeg var ellers ved at være overbevist om at det ikke var nødvendigt alligevel da folk i min by har været så flinke, indtil jeg i går blev mødt af et par "bøller" i hver deres bil, 30 km i timen for hurtigt, samt omdrejningstælleren oppe på de 3000-4000 smiley

Vores gruppe var på 20 mennesker, men er reduceret grundigt pga 2 skadede heste, samt en del som alligevel ikke havde tid grundet skole og andre private sager.

Der er 8 træningsgange tilbage, og jeg ønsker blot at man deltager i minimum 6, samt når der skal aflægges generalprøve hvis vi bliver udtaget.
Det kræver ikke specielt meget af rytter eller hest, andet end at i er stabile og kan styre hesten. Hesten behøver ikke at have rødt pas.

Det drejer sig om Roskilde dyrskue, Gørlev heste og kræmmermarked, og store hestedag.

Vi træner i et par timer hver anden søndag, med start d. 14. februar. Første gang er hos mig uden hest. Efterfølgende vil det være i Høng i ridehus, som koster 50,- pr gang pr næse.

I år har jeg hørt en fugl synge om, at der ikke er særlig mange foreninger der har stillet op til at ville deltage i showet på Roskilde, så jeg håber at det vil betyde, at det er lettere at få lov til at være med.

Man skal forvente mindre udgifter til køb af refleksudstyr, hvis man ikke har dette, samt opstaldning på dyrskuet og store hestedag, hvis vi skulle blive udtrukket.

Jeg beder om at man, inden man melder sig, gør sig det klart om man har tiden til det, da resten af os ellers står i en super kedelig situation igen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Roskilde dyrskue show med mere
Kommentér på:
Roskilde dyrskue show med mere

Annonce