{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
290 visninger | Oprettet:

Spring fra jorden? {{forumTopicSubject}}

Nogle der kender nogle steder omkring eller på Amager, hvor man deltage i et springstævne eller agility(stævne?) fra jorden?
Skal ponyen have noget bestemt på når man er fra jorden?
Altså trense, showgrime, normal grime?

Jeg har hørt at det er muligt. Og eftersom jeg ikke kan ride en shetlandspony, men stadig gerne vil have ham ud opleve noget, syntes jeg det kunne være sjovt at prøve (:

Tak for svar på forhånd ^^

Btw, spring på billedet er ca 65 cm højt (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spring fra jorden?
  • #1   28. jun 2016 Jeg deltager til springstævner fra jorden smiley
    Det er kun sløjfestævner jeg deltager i, omspringning ville nok ikke ligefrem gå fra jorden xD Men sløjfestævner er intet problem, bare spørg klubben ad - det betyder trods alt normalt flere penge til dem smiley
    Vi deltager bare med de ridene ryttere smiley

    Jeg fik at vide at jeg skulle bære hjelm, det var det smiley Jeg bruger en rebgrime og en pisk til at guide pony den rigtige vej smiley (højresving kan være svære med en pony der meget gerne vil løbe xD)


  • #2   28. jun 2016 Du kan evt gå på DRF Go og se om der er nogen sløjfestævner omkring dig smiley

  • #3   28. jun 2016 Mange tak (:
    (Ja, de ponyer kender jeg alt for godt xD)

    Åh, det lyder indviklet med alle de regler, puh :3


  • #4   28. jun 2016 Jeg har indtil videre kun startet et sted, som samtidig er min gamle rideskole. Det føles ikke som om der sådan rigtigt er regler som er udover det sædvanlige? Bær hjelm, og så god tur smiley
    Det er super hyggeligt stadig at være med bare en smule i stævnemiljøet - også selvom det kun er når der lige er i nærheden smiley

    Men bare forhør dig hos den rideklub du vil starte i - og sørg for også selv at kunne tage 7-8 spring med løb imellem uden at dø på halvvejen, første stævne var ikke ligefrem en succes herfra hvad det angår xD


  • #5   28. jun 2016 Jeg har lige tjekket, der er ikke rigtig nogle i nærheden, men så venter vi bare ^^

    Der arbejdes på kondien herfra, haha d:

    Mange tak for hjælpen (:


Kommentér på:
Spring fra jorden?

Annonce