{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Agility til storheste dag! Hjælp! ;) {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Er der nogle af jer det har startet agility med jeres heste/ponyer til storheste dag? smiley

Jeg vil rigtig gerne prøve af starte med min pony, så ville høre om der er nogen der kan fortælle om det.

Er der papir på hvad man skal igennem så men kan øve sig?

Skal man mønstre også?

Skal de have transe på med bid?

Er der i det hele taget noget praktisk info jeg burde vide? smiley

Det skal selvfølgelig siges af min pony er stabil og ikke en der springer rundt, så det er der taget højde for i første omgang, inden noget andet er overvejet smiley

Håber der er nogen der kan hjælpe mig smiley

Massere af knuser her fra smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Agility til storheste dag! Hjælp! ;)
  • #1   6. dec 2016 Der plejer at være en banegennemvisning inden konkurrence. Du kan kun deltage, hvis hesten også er tilmeldt mønstringskonkurrence. Og ja, den skal have trense og bid på. Spørg endelig hvis der er mere du vil vide smiley

  • #2   6. dec 2016 Er man pålagt at trække i bid?

  • #3   6. dec 2016 Ej hvor er det fedt der findes sådan en som dig der gider svare på spørgsmål smiley
    Fantastiske menneske! smiley

    Hvad er mønstrinen til for? smiley
    Og er der nogen der kan hjælpe en hele vejen igennem nu når man er ny? Eller er det nemt nok af finde rundt i?

    Og er det en eller to dage man deltager?


  • #4   7. dec 2016 Du tilmelder din hest til mønstring, som er en bedømmelse af din hest. Så kan du tilvælge at være med til at agility.
    Min shire har været med de sidste 2 år, med en anden trækker. Sidste år var min unge også tilmeldt, men hun vil videre til dagens hest, så det tog jeg hende med til i stedet da det faldt samtidig.

    Man går banen igennem inden start af konkurrencen. Det plejer at være noget simpelt noget alle kan være med til.

    Min har været igennem i grime begge år og har ikke fået kommentarer på det, men ved de strammer ret kraftigt op på sikkerheden de sidste par år, så kunne godt forestille mig den ikke går næste år.

    Man er kun med 1 dag

    Det er alle mod alle, så hvis man har en stor hest, som mig fks. Shire, skal man være med for sjov, og ikke for at vinde, da shetlænderne har en suveræn fordel.
    Ligeledes er det begyndere mod øvede.

    Der var nok dobbelt så mange med sidste år som forrige år, så hvis interressen er fortsat voksende, kunne det nok godt ske arrengemantet ville blive lidt mere professionelt.

    Men det er sjovt og hyggeligt at være med til smiley kan vedhæfte et billede i aften når jeg kommer hjem på min computer.


  • #5   7. dec 2016 Er det alle der kan være med? Jeg har nemlig en blaning smiley

  • #6   7. dec 2016 På store hestedag er alle heste velkommen smiley

    profilbillede
  • #7   8. dec 2016 Nøj en lækker basse du har dig der smiley
    Og tak for svarene, jeg er virkelig glad for hjælpen smiley


Kommentér på:
Agility til storheste dag! Hjælp! ;)

Annonce