{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Nina J
Nina J
Tilmeldt:
28. maj 2017
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1

hvad betyder de internationale klasser {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg vil gerne se programmerne for de internationale klasser.

Jeg har fundet hjemmesiden på FEI hvor der står de forskellige programmer.
Men når jeg finder klasserne på f.eks tidplanen til et stævne, står klasserne beskrevet som f.eks CDIOY eller CDIO4*

Jeg kan regne ud, at Y nok står for youngrider, men der er forskellige programmer på hjemmesiden http://inside.fei.org/fei/your-role/organisers/dressage/tests

Håber I kan hjælpe mig, med at finde ud af de forskellige forkortelser betyder.


Kommentarer på:  hvad betyder de internationale klasser
  • #1   28. maj 2017 Internationale stævner er delt op i kategorier - akkurat som de danske stævner er det, og der stilles forskellige krav til rytternes stævneerfaringer og -resultater for at deltage.
    Hvis du gerne vil vide, præcist hvilke klasser, det enkelte stævne indeholder, skal du kigge i propositionerne.


  • Nina J
    Nina J Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1
    #2   28. maj 2017 ^ Har jeg gjort, men i prop. står der også f. eks. CDIOJ, jeg kan se at der f.eks for junior, så er der 3 forskellige programmer hhv. indiv,. og team. Men jeg ved ikke hvor jeg kan se hvad forskellen er.

  • #4   29. maj 2017 Jeg forstår nok ikke helt dit spørgsmål, kan du uddybe lidt?
    Handler det om, at du gerne vil se programmerne for henholdsvis teamtest og individuel test? Du har jo selv linket til dem på FEIs hjemmeside smiley


Kommentér på:
hvad betyder de internationale klasser

Annonce