{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vaccination
  • #1   1. jun 2017 Hvor mange dage er den gået over? Hvis bare det er nogle dage kan man godt få stort set få alle dyrlæger til at tilbage datetere. Men er der tale om flere uger må du melde fra og starte forfra med basis vaccinationen.
    Der er også noget med hesten ik må starte stævner x antal efter sidste vaccination. Kan bare ik lige huske hvor mange dage det er... Mener det er 8 eller 10 men er slet ik sikker....


  • #2   1. jun 2017 Tja, du kunne starte med at slå op i reglementet, så finder du bestemmelser omkring vacciner smiley
    Ekvipagen er berettiget til at starte ved stævnet i følgende tilfælde:
    - Vaccination udløbet/ overskredet med 1- 30 dage.
    Ekvipagen er ikke berettiget til at starte ved stævnet, og skal hjemsendes i
    følgende tilfælde:
    - Hesten/ponyen har ikke gyldig vaccinationsattest
    - Vaccinationen er udløbet/ overskredet med mere end 30 dage
    - Basisvaccinationen er ikke korrekt
    - Hesten/ponyen er vaccineret inden for 7 hele dage eller mindre, før
    ankomst til stævnepladsen. Dagen hvor vaccinationen er givet tælles ikke
    med i de 7 dage.

    Og så kan jeg kun sige: Din hest - dit ansvar! Vil du starte stævne må du sørge for at have papirene i orden.


  • #3   1. jun 2017 Hesten er desværre gået over med 1,5 måned. Jeg er udmærket godt klar over det er mit ansvar. Men hvis hesten bliver vaccineret i morgen, ville det være ok hvis der skal gå mere end 7 dage. Så er der gået præcis 8 dage hvis vaccinations dagen ikke tæller med. Er det forstået korrekt

  • #4   1. jun 2017 De 7 dage gælder kun, hvis din hest er rettidigt vaccineret.
    Din har overskredet sin med mere end 30 dage, så det er forfra med
    basis-vaccinationerne, sådan som jeg ser det i reglementet.


  • #5   1. jun 2017 Nej, det er ikke ok, for du skal starte nyt vaccinationsprogram, og der skal den have de to første vacciner inden den atter må starte stævne.

  • #6   1. jun 2017 Okay. Tak for info.. ??

  • #7   1. jun 2017 der skal være mindst 8 dage fra sidste vaccination inden stævne

  • #8   2. jun 2017 Det er dyrt for 3 vacc. fordi man glemmer det.
    Men du må jo første starte stævne, efter 2. af de 3 vacc.
    Så det ville være uetisk, at ta til stævnet, og du ka få en bortvisning, hvis de opdager det.


  • #9   2. jun 2017 Jeg tager heller ikke til stævne, jeg trækker mig

  • #10   2. jun 2017 de fandt en fejl i mit pas, der var 6 år gammel, forfra og 1600 kr. fattigere

Kommentér på:
Vaccination

Annonce