{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Klart til stævne? :)
  • #1   30. sep 2012 Hvis du er i tvivl om hvad der forlanges i de forskellige klasser, så kan du se en beskrivelse på selve programmet, som du kan finde inde på rideforbund.dk smiley

  • #2   30. sep 2012 Altså her denne weekend har vi været af sted. Både hest og rytter var klar men der var ingen af dem der kunne komme over spring. Så tror helt klar at man skal være 100% mentalt med smiley for mig selv om min gik det godt men måtte klasse om da jeg ikke var helt klar endnu

  • #3   30. sep 2012 I mine øjne skal man kunne blive siddende på hesten, styre den til siden og i skridt og trav - ikke meget mere, så kan man altid forbedre sig smiley

  • #4   30. sep 2012 Springstævne: Hvis man skal starte et springstævne, så synes jeg at man skal føle sig tryg nok på hesten når man springer til at kunne springe mindst 8 spring i træk. Det er vigtigt at rytter er tryg for at hesten er det smiley

    Dressur: Man skal vel bare kunne styre hesten nogenlunde rundt på en bane i skridt og trav. Men igen skal rytter selvfølgelig være tryg på hesten smiley


Kommentér på:
Klart til stævne? :)

Annonce