hei alle sad lige og kiggede på nogle springstævner og faldt over ordet sløjfeklasse. der er ikke videre beskrivelse af hvad det egentlig er så derfor spørger jeg jer hvad går sløjfeklasser ud på??
Hvis man rider fejlfrit - uden bomme og stop(og fald) får man en sløjfe Ganske enkelt
Står der højde på også?Normalt er sløjfeklasser sådan at gennemfører du banen uden fejl så modtager du en sløjfe. Altså ingen placering men fejlfri giver sløjfe
Sløjfespring er efter metode B0 i reglementet
hvad vil metode B0 sige?
http://www.rideforbund.dk/da/Ridesport/Reglementer/~/media/rideforbund/Ridesport/Reglementer/Spring/2012/Springning%20%20Reglement%2013062012.ashx Side 25.Som altid vil jeg anbefale dig og læse reglementet inden du starter stævner Der står alle de forskellige metoder beskrevet inde, sammen med en masse andet nyttigt
og ved sløjfe, menes der en roset
nå for søren troede det var en specielt måde/rækkefølge man skulle springe. men tak alle sammen
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
hej jeg vil gerne ride sløjfe klasser med min veninde vi rider gerne sammen nemlig :) håber i vil sige nogenle steder helst ikke på sjælland fyn københavn da...
hej er der nogenle som ved hvor der er sløjfeklasser i nærheden er allingåbro eller ørsted jeg køre højst til nordjylland, århus, randers, klasserne er...
Hej folkens, Husk at indberette jeres stævneresultater, hvis I vil deltage i championatet. I skal bare sende en mail til: championat-horsholm@hotmail.com...