{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spændende, drægtig eller ej??
  • #1   31. okt 2014 Kender det godt smiley
    Var med helt fra starten, da Vinca blev ifolet smiley
    Og var med da Bayleigh blev født smiley Hun er næsten 8 mdr nu.

    X'er fingre med dig!


  • #2   31. okt 2014 Spændende smiley

  • #3   31. okt 2014 Nå, så har dyrlægen været her. Hun var desværre ikke blevet drægtig smiley
    der var noget væske i børen, som godt kan tyde på en infektion, så hvis vis vi skal prøve igen, skal hun først behandles smiley


  • #4   31. okt 2014 Kender godt følelsen, jeg ventede drømmeføllet efter min egen hoppe som betyder alt for mig, og min mors super-hingst. Desværre var hun ikke drægtig, og på det tidspunkt var vi taget de 300 km hjem igen smiley Bedre held næste år!

  • #5   31. okt 2014 ja det er virkelig øv, hun er helt igennem fantastisk, og betyder meget mere for mig end jeg nogen sinde havde forestillet mig, da vi havde en hård start sammen da min gamle pony blev aflivet. smiley

    Ja, hun er jo 19 år nu, men dyrlægen mente stadig at vi godt kunne gøre et forsøg smiley
    så nu skal vi lige tænke lidt over det og finde ud af om vi prøver igen næste år. Så står den på slankekur og træning hen over vinteren så hendes overflødige kilo kan falde af og give lidt bedre chancer smiley så bliver hun nok svaber prøvet til foråret og så tager vi den der fra smiley måske med en anden hingst, men det ser vi på, ham her var nemlig gået på pension, da han er omkring 30 år (men stadig frisk)
    Jeg vidste godt at chancerne nok ikke var så store, så blev ikke overrasket, men selvfølgelig stadig lidt skuffet, og ked af det smiley man havde jo håbet

    Hold da op, 300 km! hvor stod den hingst dog henne? smiley øv øv, prøver i så igen?


  • #6   31. okt 2014 Han står i sønderjylland, og ejg bor i storkbh med hoppen smiley Og ja, planen er at prøve igen næste år. Hun er dog 'kun' 10 så vi har nogle år endnu smiley


  • #7   1. nov 2014 Okay smiley og jeg syntes der var langt her fra syd/øst Sjælland til Nr. Asmindrup smiley

    okay, ja det er jo meget heldigt smiley regner også med at min på 9 skal besøge en hingst til næste år smiley


Kommentér på:
spændende, drægtig eller ej??

Annonce