{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Onassis
  • #1   1. apr 2015 Har redet en Onassis/Lando vallak.
    Kæmpe kylling! Og meget spooky...
    En hest med enorm kapacitet, men vågen.


  • #2   1. apr 2015 Jeg har en vallak efter Onassis. Han er meget sensitiv men utrolig flink og nem at omgås. Han vil utroligt gerne arbejde men man skal vide hvornår han kan presses og hvornår man skal lade være. Det er Isaiiah på min profil.

  • #3   1. apr 2015 Kender en det har en efter onassis, og den er utrolig sensitiv, og lidt spooky. Den var meget følsom under tilridning og man skulle ikke lave mange vilde bevægelser smiley
    Men ellers super flot og lækker hest!


  • #4   1. apr 2015 Min er så varm. Men overhovedet ikke noget ondt over hende, hun er bare glad, til tider eller faktisk for det meste alt for glad. Og ret vågen uden for, der er hele tiden noget nyt vi kan blive bange for, eller nogle vi skal bukke eller stejle over.
    Men min underviser som har fundet hende til mig, har snakket med Onassis ejer, og hun siger han var lige sådan da han var en und en. Og som sagt er de vel bare ret glade, og meget tændt! Men min har så meget kapacitet inden for sin dressur, hvis hun dog bare ikke var så varm. Kan ride hende fuld på med opvarmning i 45 minutter og derefter kan hun yderligere klare små 45 minutter hvor vi bare køre på. Hun kan ikke køres træt overhovedet smiley


  • #5   1. apr 2015 Hun skulle da være jagt hest så, så hun kunne få brændt sit krudt af smiley

  • #6   1. apr 2015 Havde hende faktisk med til sin første jagt i oktober sidste år, og havde hende med i opløb, hun snuppede lige 2 pladsen, var dog stadig ikke rigtig træt! Haha! Den dag hun bliver træt er der sket et mirakel:-D

  • #7   1. apr 2015 Men kan da alligevel høre at afkommene minder meget om hinanden smiley

  • #8   1. apr 2015 Ja, det er en helt igennem fantastisk race. Kræver bare man kan håndtere den varme hest:-)

  • #9   1. apr 2015 Kan se på dine billeder af din Onassis afkom, at du bruger den meget til spring. Kan godt være jeg spørger dumt, men er Onassis ikke primært dressur? smiley

  • #10   2. apr 2015 Lisa, morfar og oldefar er spring. Tit er det faktisk en god ide at mikse spring og dressur avlen, da det kan give afkom med en større/mere rummelig gang og takt. Min egen er også sådan et miks smiley

  • #11   2. apr 2015 Har redet en 3-4 forskellige Onassis/michellino'er
    Alle har været fremadgående heste og med masser af lyst. Dog har ingen af dem været dumme eller nervøse, bare friske og en anelse varme (min definition af varme heste er oftest positiv). Jeg er i hvert fald glad for heste af den type. Selv ejer jeg en Sam-sam/michellino og elsker ham over alt på jorden.


Kommentér på:
Onassis

Annonce