{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Valg af hingst {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Står i et stort problem smiley

Jeg har en boulonnais hoppe (kig på min profil) hende vil jeg gerne have bedækket men er i tvivl om jeg skal vælge en fuldblods smiley jeg har snakket med flere avlere som synes jeg skal vælge en fuldblods (det er fordi jeg gerne vil have en mere ridelig hest) og siger at jeg skal vælge denne hingst smiley http://holsteiner-verband.de/front_content.php?idart=5652

Her er der video af den

https://m.youtube.com/watch?v=Hrtg8XukHTI


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af hingst
  • #1   24. apr 2015 Når jeg ser billederne af din hoppe, så er hun jo ikke en af de helt store trumler, men jeg kan godt forstå du vil smide en smallere hingst på hende.
    Havde det været mig, tror jeg havde smidt noget oldenborger på hende, noget 50-70%, nok mest fordi jeg har kastet min kærlighed fuldstændig på oldenborgeren, men også for at beholde det store kraftige væsen, men samtidig få en lidt lettere hest.


  • #2   24. apr 2015 Kan du anbefale nogle ?

  • #3   24. apr 2015 Det kommer jo an på hvad du søger til din hoppe.
    Hvad der er din hoppes dårlige egenskaber skal du jo finde hos en hingst.
    Oj så er det jo igen hvor bred en hest du vil have, eller i hvert fald satse på at få ud af det smiley


  • #4   24. apr 2015 Vil bar gerne have en der er lidt smallere og en som er lidt mere tændt også en med nogle gode gangarter smiley den skal jo bruges til dressur smiley

  • #5   24. apr 2015 Freestyle synes jeg personligt er en lækker sag smiley Jeg ved han er noget oldenborger, men ved ikke hvor meget osv. Ved egentlig ikke ret meget om ham. Jeg har kun set ham på video og billeder smiley

  • #6   25. apr 2015 Syntes bestemt du skal overveje noget let og elegant.. Jeg er jo helt vild med Ferro-heste. Tjek evt Helgstrand, han har faktisk et par fine hingste efter Ferro som jeg godt kan lide.
    Er dog ikke så vild med den du linker til.. Syntes galoppen er ret dårlig på den og generelt er jeg ikke vild med hesten.
    Men det er jo altid en smagssag


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #7   25. apr 2015 personligt ville jeg syntes at det var ærgerligt at smide andet end samme race på den.

    selvom du smider noget ædelt på vil du stadig stå med en tung type hest, og det ender ofte med at blive en mærkelig kombination.
    - en ting er at du står med en tung race, de er jo bygget på en bestemt måde, så derfor er de harmoniske at se på, det er blandinger af noget tungt og ædelt sjældent smiley

    hvis det er for at få en mere sporty heat, kan jeg kun anbefale at købe en, istedet for at lave et selv smiley


Kommentér på:
Valg af hingst

Annonce