{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

DSP bedækning med DV {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at lave min kommende ridehest sel, på en af mine egne DSP hopper..
Hoppen er absolut en af de bedste jeg har, yderst ridelig, gang over middel, og med hovedet skruet rigtigt på..

Overvejer Don Schufro..

Mon der er nogen som har erfaring med at kombinere pony (kat 1) med hest?? Indsæt gerne link smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DSP bedækning med DV
  • #1   27. sep 2013 Min første tanke er, at føllet hurtigt bliver for stort.
    Du får nok en hest på MAX 155-160.
    Det er ikke meget, og med det han koster i bedækning og andre omkostninger, så ville jeg enten finde en hoppemave man kunne låne, eller købe et føl efter ham.


  • #2   27. sep 2013 Så længde det er ved imciminering burde der ikke ske noget. Men du får jo ikke en særlig stor hest ud af det

  • #4   27. sep 2013 Det kan gå begge veje.. Begge mine tidligere heste var begge "halve" ponyer. ( joy og Scarlet. Min joy blev 158 i stg, mor var en 1 pony og faderen en oldenborg. Han havde dog ikke specielt meget gang, og havde "pony gang" Scarlet er 157 i stg, hun er så bedre sat sammen og har fine middel gangarter. Man kan være uheldig med udfaldet men kan også blive en fin ridehest. Men du skal nok ikke regne med at det bliver en stor hest, der kommer ud af det..

  • #6   28. sep 2013 Der hvor jeg red for mange år siden, blev en 1ér pony bedækket med en fuldblodshest på 170 ca. Hoppen fik to føl med den hingst og begge føl endte på ca. 160 cm. Og begge blev glimrende rideheste.

    Så er det din drøm at lave en ridehest til dig selv, synes jeg da du skal gøre det smiley


Kommentér på:
DSP bedækning med DV

Annonce