{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Opstaldning nær århus
  • #1   17. okt 2013 "nærheden" af Aarhus er meget stort, kan du indskrænke det en anelse? Og hvad er det hele? boks eller løsdrift?

  • #3   17. okt 2013 skal måske begynde på mad til mennesker
    det hele mener jeg boks, foder, hø, fold, osv


  • #4   17. okt 2013 nord, syd, vest? ssrk er bestemt ikke billigt, og da jeg gik der for nogle år siden skulle man leje fold ved siden af boks leje og selv lukke ind og ud. Men de har rigtig gode faciliteter og de ordner udmugning og foder (som jeg husker det)

    jeg har haft hest på ogstrupgårdsvej ved Mejlby, men det ligge lidt langt ude og ved ikke om de stadig tilbyder opstaldning


  • #5   17. okt 2013 (link fjernet) dette ligger ved skødstrup. Ved dog ikke noget om stedet, har kun været der en gang

  • #7   17. okt 2013 Bøgely er altså væsentlig billigere end SSRK, og de har også fine faciliteter. Men dejligt at det ikke passer med foldene, det er sådan jeg huskede det. Men hvor lang foldtid får de?


  • #9   17. okt 2013 2-4 timer er i mine øjne slet ikke nok smiley

    Men det kommer jo helt an på hvad man vil med sin hest smiley

    Ville dog bare påpege at SSRK ligger i den dyre ende, også for Aarhus. Aner ikke hvad nogle af dem har tilknyttet mere, det er mange år siden jeg gik der


  • #11   17. okt 2013 Det har du garanteret ret i, har aldrig kigget på Vilhelmsborg da jeg bare ved at tænke på det ved at jeg ikke har råd smiley

    SSRK er efter min mening et super godt sted hvis man er konkurrence rytter, eller gerne vil være det indenfor kort fremtid.
    Ellers ville jeg søge et sted hen som Bøgely, som har nogle fine faciliteter, men som ligger i en noget billigere prisklasse


  • #12   17. okt 2013 I nærheden af Århus, er et vidt begreb.
    Samtid hænger Århus og billigt ik sammen, men det afhænger self. af hva du mener billigt er?
    Men et stykke uden for Århus, er det da muligt at finde det billigere


  • #13   18. okt 2013 Ved os i Århus S, giver du 1650 med alt.



  • #14   29. okt 2013 Vi har en lille ridehal, stor udendørs ridebane. God kompetent undervisning, især i spring. Havre, tilskud, halm og hø(dog kun i begrænset mængde) inkl. i prisen. Vi fodre og lukker ud, du skal selv sørge for indluk af alle heste 2 gange i ugen samt udmugning hos egen hest.
    Pris: 1450 pr. md.
    Kontakt mig på 21705249 for nærmere Info


Kommentér på:
Opstaldning nær århus

Annonce