{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.413 visninger | Oprettet:

Hvordan kan man fortælle ejeren af ponyen hvad man føler for den? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg står i det forfærdelige dilemma at jeg ikke ved hvordan jeg kan fortælle ejeren af den pony jeg har redet i 6 måneder og rider ham sådan lidt engang i mellem i ugen.

Men jeg kan simpelthen ikke snakke med ejeren om hvad jeg føler for ham smiley

Jeg har det som han er mig egen. Jeg bliver skide ked af det indvendigt når jeg ser andre rider ham (nogle nybegynder der aldrig har redet før, og jeg skal snart ride stævne på ham. Alt det jeg har lært ham har han glemt efter 2 piger red ham) og jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal snakke med ejer om det. Jeg har det som om han er min pony men lige nu bestemmer jeg ikke længer hvornår jeg rider han smiley det er næsen som om jeg "elsker" ham mere end min egen.

De gang jeg har snakket med ejer høre hun det ikke, begynder hun at snakke med andre ellers så gå hun bare smiley så lige nu aner jeg ikke hvad jeg skal sige til hende om hvad jeg føler for ham og jeg bliver bare så ked af det og sur når jeg ser og høre de snakker om hvem der skal ride ham smiley

Så hvordan skal jeg snakke med ejer om hvad jeg føler for ham?

Hjælp står virkeligt på dyb bund lige nu.

Kan bare ike andet end at tænke på ham.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kan man fortælle ejeren af ponyen hvad man føler for den?
Kommentér på:
Hvordan kan man fortælle ejeren af ponyen hvad man føler for den?

Annonce