{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Sælge føl og finde ridehest, eller ikke? {{forumTopicSubject}}

Åååh, jeg står i lidt af en træls situation.

Fra vi avlede vores hoppe, var planen hele tiden at føllet skulle være en keeper. Særligt fordi det er vores første føl.

Nu er føllet 10 mdr. gammel, og jeg står på 8. år med rigtig dårlig ryg. Det eneste jeg ved med sikkerhed har hjulpet på min ryg, er ridning - Jeg kan bare ikke ride moren grundet hendes koder...eller rettere, jeg tør ikke!
Jeg har ikke redet regelmæssigt i 4 år, samt jeg har taget en del på, så selvom jeg teoretisk set burde kunne ride hende (ord fra osteopaten), tør jeg ikke hverken sætte min vægt, eller manglende balance og træning i sadlen.

Planen var, at føllet skulle være fremtidig ridehest, men der er endnu min. 2½ år til, og derfor har jeg i nogen tid gået med tanken om at finde en ridehest og finde et godt hjem til hende.

Det er en virkelig svær tanke, for jeg har så mange planer for hendes fremtid, samt dét at hun er mit egen førstavlede føl, betyder noget ganske særligt for mig, men samtidig ville det også bare være så skønt at få lettet mine rygsmerter.
Jeg har i nogen tid leget forsøgskanin for en fys, og tror desværre ikke på at det bliver bedre. Der er mange andre ting jeg kunne prøve, men jeg ved at ridning hjælper.

Kunne godt tænke mig at høre hvad I ville gøre, hvis I stod I lignende situation, og en begrundelse herfor.
Ikke fordi I skal tage beslutningen for mig, men måske I kunne åbne mine øjne for nogle ting, jeg måske ikke selv lige har tænkt over.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sælge føl og finde ridehest, eller ikke?
Kommentér på:
Sælge føl og finde ridehest, eller ikke?

Annonce