{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Albion SLK og Trainers mariel, jeres mening? {{forumTopicSubject}}

Hej

Sagen er den, at jeg var til sadelmager for et stykke tid siden, og han sagde, at den Trainers mariel dressursadel jeg havde med, ville kunne tilpasses til hende, og derudover ville en Albion SLK også ligge på hende. Jeg er bare blevet så meget i tvivl om, hvilken jeg skal købe. Jeg tænkte derfor at jeg ville spørge jer lidt til råds om jeres meninger om disse sadler.
Altså Albion's er jo dyrere end trainers's, jeg tænker bare, at hvis jeg om nogle år kommer til at fortryde, at jeg "nøjedes" med den billigste.
Jeg har problemer med at ride nedsidning på min pony, og derfor vil jeg gerne have en sadel med rigtig god støtte, hvad er jeres mening om de forskellige sadlers støtte?


Kommentarer på:  Albion SLK og Trainers mariel, jeres mening?
  • #1   17. apr 2014 Nu har jeg kun prøvet Albions SLK, men den er super lækker at sidde i, og giver rigtig god støtte smiley
    Min mor er ejer af K2 Legend modellen, og den er altså også bare super lækker smiley


  • #2   17. apr 2014 Jeg har en Albion spring sadel, og det er uden tvivl den bedste sadel jeg har redet i!
    Det er en dejlig blød sadel, med god støtte.
    De ligger fantastisk på de fleste heste (desværre bare ikke min nye hest)

    Albion holder også en god brugt pris. Så hvis du køber en brugt nu, vil den, hvis du passer på den, højst sandsynligt kunne sælges til samme pris igen, hvor en billig sadel hurtigt falder i pris, og bliver ved med at falde.


  • #3   17. apr 2014 Jeg var vildt glad for min trainers mariel. Den har et godt sæde og læder kvaliteten er rigtig fin. Kan også tilpasses rigtig meget, da den har udskifteligt kopfjern. Så synes ikke umiddelbart du skal fravælge den fordi den er billigere, men i stedet vælge ud fra hvilken du føler dig godt tilpas. En mariel skal nok holde lige så godt som en albion. Min mariel tabte 3500 på knap fire år, så den holdte også en fin pris.

  • #4   17. apr 2014 jeg har købt en albion slk her for en måned siden da det var den jeg følte mig bedst tilpas i, der er en rigtig god støtte i smiley
    Hvis du har mulighed for at afprøve begge inden du beslutter dig er det helt klart at anbefale da det bare har meget at sige, albionen var d. 6 sadel jeg var i den dag og det var den vi arbejdede bedst sammen i, så vil helt klart anbefale den også vil jeg mene du skal ride i en inden du beslutter dig, det er jo ikke sikkert du befinder dig godt i den også er de ekstra penge jo ret så spildt smiley


  • #5   17. apr 2014 Jeg har elsker min albion over alt på jorden den føles som at side i en sofa og nedsidning var en leg. Min var 7år gammel(har lige måtte sælge den da bommen var blevet for smal), og den så næsten ud som ny stadig ingen slid på sadelklapperne og var stadig flot sort over det hele. Selv om den ikke blev pudset særlig tit.

    Trainers mariel har jeg prøvet og ride i få gange og det er bestemt ikk en sadel jeg bryder mig om sys knæstøtten sider helt forkert og den var meget bred i taljen synes jeg så følte jeg sad i spagat.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #6   17. apr 2014 Trainer mariel er en fantastisk sadel smiley jeg har kun godt at sige om den.

    Den er billig men alligevel er kvaliteten som sadler til 3x så mange penge


  • #7   17. apr 2014 Har prøvet en trainers mariel, syntes ikke om den da jeg har for korte ben, så knæstøtten kunne jeg ikke bruge.

Kommentér på:
Albion SLK og Trainers mariel, jeres mening?

Annonce