{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.268 visninger | Oprettet:

Nobel food {{forumTopicSubject}}

Hej.
Er der nogen der kender noget til Nobel Food til heste.
De er ikke med i sund hest og ej heller repræsenteret på foderdata. Hvorfor mon?
Er der nogen der ligger inde med data omkring deres sukker og stivelses indhold på havrefri. Gerne hele indlægssedlen på havrefri og en kg pris. Jeg leder efter et foder med så lav stivelse og sukker som muligt uden at skulle give over 6 kr kg.
Hvis nogen allerede har tastet produkterne ind i et foderprogram hvordan ser det så ud er de ordentlig dækket ind...for det er nok her mine tvivl er.
Mvh Rikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nobel food
  • #1   17. apr 2014 har brugt det og vil råde dig til at holde dig fra det.. vi fik en Palle hjem med raster fra mus og de ville ikke tage det tilbage eller bytte den...

  • #2   18. apr 2014 Uha det lyder ikke godt, men slet ingen der kan komme med reelle tal og facts på bordet?

    Rikke


  • #3   18. apr 2014 Årrhh, hvor pokker var det jeg så noget om Nobel Food??? Jeg er vist ved at blive senil smiley Nå, men en eller anden havde haft flere af Nobel Foods produkter en tur gennem et foderprogram, og det så mildest talt ikke særlig kønt ud. Ubalancer i vitaminer/mineraler, specielt Zn/Cu var helt hen i vejret. Højt stivelsesindhold og diverse andre "dårligdomme", som jeg ikke husker. Ikke et foder, jeg ville give....

  • #4   18. apr 2014 hvis du vil have et nemt og billigt foder så kan jeg anbefale horselux easy..

    det koster 150 kr. for 15 kg, det er godt nok 10 kr. pr. kg men har du en hest der vejer 500kg så skal den ikke have mere end 500 g. og så har du en pris pr. dag der hedder 5 kr...


  • #5   18. apr 2014 Hej team HOT, ja det kunne ingen jo vide men jeg er Horselux easy fan til fingerspidserne, og bor 5 km fra hvor det produceres. Vi kan købe 15 kg for 129 kr så det er bestemt billigt. Har også brugt det selv, nu nøjes jeg med multivit og lucernen.
    Det er til en hest på rideskolen der skal fodres som em ems hest. Og en i stalden forslår nobel food og siger tilmed det er billigere end horselux easy, DERFOR leder jeg efter nogen der ved noget om nobelfood. Kan den virkelig konkurrere med easy både i pris og på stivelse og sukker indhold. Jeg kan rigtig godt lide at alle tal ligger frit fremme så jeg selv kan putte det i forderprogram, men det er ikke lige tilfældet med alle nobel foods produkter.
    Stine: skulle du få din hukommelse igen så er jeg meget interesseret i en tråd om emnet, men google er ikke min ven...
    Kh rikke


  • #6   18. apr 2014 jeg kender en der har en hest der har EMS, hun kan nok godt hjælpe dig med en foder plan.. http://www.hestegalleri.dk/bruger/62099-christina

Kommentér på:
Nobel food

Annonce