{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til salgsannonce
  • #1   19. apr 2014 Afstamning tror jeg er essentielt, i hvert fald for mig, hvis jeg skulle købe en så ung hest. Udover det så selvfølgelig forventet stangmål, race og temperament smiley

  • #2   19. apr 2014 Jeg købte min 2 års for et halvt år siden...Ikke en specielt fangende annonce efter min mening.

    JEG vil gerne have en annonce hvor der står:
    Hvad hesten kan.
    Hvem den er efter/ race.
    Hvad den har anlæg for ( dressur, spring mm. )
    Højde nu og forventet højde som færdigmålt.
    Billeder fra hver sin side af hesten, bagfra, forfra, bagfra i fugle perspektiv så man kan se ryggen, billeder af forben fra siden og fra front, billede af bagben fra siden, front og bagfra.
    Gerne " baby billeder" hvis man har sådan nogen.

    Også gerne hvordan hesten er i selvskab med andre. Kan den snakkes med i boksen, er den svær at fange på fold, har den staldfejl osv.

    Er den trense vant, hvad har den prøvet..
    Alt hvad i kan finde ud af smiley


  • #3   19. apr 2014 Og pris selvfølgelig smiley

  • #4   19. apr 2014 Det er lidt svært at "sælge" en hest godt, der ikke rigtig har været i hænder - især når vi snakker hingst. Man kan sagtens gå ind til ham og strigle ham mm. han kan også stå på staldgangen og har fået vasket hale en enkelt gang og haft trense på nogle gange. MEN han er en stærk lille djævel og er rigtig svær at holde (OGSÅ i trense), dette ville vi jo helst vænne ham af med - men hvordan gør man lige det med et trylleslag? smiley

  • #5   19. apr 2014 Skriver dig lige en PB smiley

  • #6   19. apr 2014 Fortæl ærligt om hesten. Er den svær at holde, så skriv det, men skriv at I træner på det.
    Hvis man pynter på problemerne, kommer de forkerte mennesker ud og kigger og så ender det nemt galt. Mange kan godt li problemheste/at der er noget at arbejde med, men prisen skal så også afspejle det.


  • #7   19. apr 2014 Winnie > vi er ikke interesseret i at sælge ham ekstremt billigt, da han til næste år vil kunne stilles til kåring i begge avlsforeninger. Så er man lun på tanken om at holde hingst er han et godt bud.
    Der er ingen grund til at lyve, vi ønsker jo hesten kommer et godt sted hen. Så vi vil bestemt ikke ud i at han købes af en der så finder ud af det bliver for stor en mundfuld og sælger ham videre og så kører møllen derudaf.


  • #8   19. apr 2014 Billeder hvor han traver/galopperer (ridehus/fold) for at få en fornemmelse af gangarter smiley

  • #9   20. apr 2014 Jeg vil også gerne vide hvordan han er blevet fodret/har fået smed de første år, for det spiller en ekstrem stor rolle for hovene resten af livet - og jeg har stået med en hest der fik vinger på hovene efter 4 dage uden smed...

  • #10   21. apr 2014 han har heldigvis fine hove og har taget smed pænt. og vores smed er en ældre herre smiley

    umiddelbart er der to minusser. det med at han løber (kan trænes væk og vi arbejder selvfølgelig også på det.
    - Trak han i grime fra stald og over i vores roundpen (vi skulle lave nyt hegn på den ene fold og han kan jo ikke stå med hopperne) og det er normalt først når han når ind i roundpennen at han stikker af. jeg tog lidt gulerødder med og kunne faktisk trække ham lidt, stoppe ham og give en godbid UDEN han løb fra mig.
    Da han skulle ind lagde han lidt an til at løbe frem, men jeg gav et ryk i grimen og et lille dask og så kunne han arte sig.

    Og så er der jo det minus der er ved ALLE haflingere - HVID hårpragt der skal holdes smiley smiley smiley


Kommentér på:
Hjælp til salgsannonce

Annonce