{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Hvad kan det være? Irriteret hest {{forumTopicSubject}}

I dag red jeg min pony og først under trav og få minutter inden i skridt piskede hun rigtig meget med halen og gik meget anspændt. Hun stoppede også op af sig selv.
Jeg steg af, for hun rystede - som, hvis der sad en flue på pelsen - på bagparten/længen. Jeg troede underlaget generede, så jeg tog sadlen af (lammeskindssadel) sammen med underlaget, men hun rystede stadig på lænden, piskede med halen og kastede hovedet hen imod det (og det er altså toppen af lænden på mest højre side), som ville hun have et insekt væk. Men det gik ikke væk.
Jeg havde bandager på, så jeg tog bagbens bandagerne af, for at se om det hjalp, men det gjorde det ikke.
Jeg mærkede hende også på lænden og hen over krydset. Der var intet af mærke og intet af se andet end en spændt lænd. Hendes lænd har altid været spændt, men den var ekstra spændt i dag, syntes jeg.

Om to dage får hun fys ud, så hvis det er nu noget skal være galt med hende mere end i forvejen, så er det da godt timet smiley

Men jeg har ingen ide om, hvad det kan være? Er hun øm mon?
Hun var meget irriteret over, at det ikke gik væk, så bare jeg trykkede hende på højre skulder (fra jorden), for at få hende til at lave en bagpartvending, rystede hun bare som var der et insekt igen, og så gik hun bare sidelæns i stedet. Det var tydeligt hun var generet af det, men jeg ved virkelig ikke, hvad det kan være? Har I et bud udover jeg vil spørge fyssen på tirsdag, selvfølgelig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan det være? Irriteret hest
Kommentér på:
Hvad kan det være? Irriteret hest

Annonce