{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Ødelagt dækken:
  • #1   24. apr 2014 Så er det jo en unghest.. smiley

    Ej, det er rigtig surt sådan noget..
    Ville købe noget Blue Hors Stald Intakt og smøre på dækkenet.
    Det smager GRUSOMT!! Så lad være med at slik på dine fingre før du har vasket dem grundigt efter du har rørt dækkenet.. Det skulle gerne holde den lille hest's tænder væk.
    Det virker bedre end bidstop..

    Hvis det fortsætter, vil jeg måske kræve at den der ødelægger dækkener kommer på en anden fold, eller ejeren betaler en erstatning til dig..


  • #2   24. apr 2014 HeHe ja ved godt at det er en unghest, man han bliver kaldt følle endnu smiley

    Det tror jeg bestemt at jeg vil prøve, da jeg er ved at være godt træt af at skal have nyt dækken hele tiden:(
    på et halvt år er der blevet ødelagt 9 dækkende og køre nu på nummer 10 smiley
    det er jo dyrt ;(


  • #3   24. apr 2014 Du skal bare lige have en pensel også, da det skal smøres på.. smiley og så et par gummihandsker for din egen skyld.. For det smager virkelig dårligt.. xD Taler af erfaring.. Skulle 'bare lige' fjerne et hår fra mundvigen og så kom jeg til at slikke mig på læben.. FY FOR POKKER!

  • #4   24. apr 2014 super, tak for rådet det vil jeg bestemt prøve:)

    Kunne godt forstille mig at det smager ulækkert:)


  • #5   24. apr 2014 Jeg er gået til gaffa tape nu billigere og nemmere end at sende til vask og sygning hele tiden hehe smiley evt smid et gran træ på folden. Lån endnu et unghest han kan fjolle med der heller ikke har dækken på.

  • #6   24. apr 2014 Hej

    Du kan også bruge Hjortetakolie, det stinker og smager forfærdelig.
    Det kan købes i Matas og virker hver gang.


  • #7   25. apr 2014 Vi har en anden unghest som kan tumler med som ikke går med dækken:( men alligevel så ødelægger han altid de dækkener som jeg tager på ham:(

    Annette: Det der hjortetakolie, er det ike også noget som du kan sprøjte på hesten, for insekter (tænker til om sommeren)


  • #8   25. apr 2014 Jo. Det mener jeg også nogle bruger det til, har dog aldrig selv prøvet.


Kommentér på:
Ødelagt dækken:

Annonce