{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Telepati med hesten? {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med at skrive en mail til en telepatør der vil tage sig en lille snak med Lotte, men nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal spørge om! Jeg har altid ønsket det her for hende, og ikke mindst for mig og min familie, men nu er jeg helt blank.

Hvad ville du spørge din hest om, hvis du kunne stille den spørgsmål?

Indtil videre har jeg skrevet;
1. Hvorfor vil du ikke løfte hove?
2. Har du det godt, eller er der noget vi skal ændre? Foder, sadel, hovedtøj, bid eller andet
3. Hvordan var dit liv før du kom ud til os, og før du kom ud til Henriette? Altså før du kom til Danmark
4. Er der noget jeg, Cille kan gøre bedre? Kan du lide det vi laver når vi er sammen?
5. Er der noget du savner? En du savner, hest eller menneske?


Kommentarer på:  Telepati med hesten?
  • #1   24. apr 2014 Jeg har selv haft en som kan telepati ude til min. Der kom hendes svar helt automatisk. Der var det mere at hende som gjorde det, præsenterede sig fra hesten og sprugte ind til et par ting til hesten, hvor hesten selv svarede.
    Hvis du vil vide hvad der ellers kunne fortælle, kan du evt skrive i pb.

    Det lyder som nogle fine spørgsmål


  • #2   24. apr 2014 Tror jeg fik spurgt om de ting jeg gerne ville, kunne ikke komme på mere, så mon ikke det var det!
    Det her er fjern telepati hvor hun får billeder og det, da der ikke rigtig er nogle i nærheden smiley


  • #3   25. apr 2014 Dejlige spørgsmål, det viser du er ægte interesseret i din hests velbefindende. Synes det er nogle gode spørgsmål.

    Held og lykke med din mailterapi smiley


Kommentér på:
Telepati med hesten?

Annonce