{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

Hjælp til hest/race :) {{forumTopicSubject}}

Hej folkens!

Jeg har nu sat mig for at jeg skal have mig en hest. Jeg er en pige på 20 år som har det økonomiske i orden. Derudover arbejder jeg mellem 25 og 30 timer om ugen, går ikke i skole (endnu) og har styr på mit liv. Har egen lejlighed med min kæreste og vi er gode til at spare på vores penge. Nu hvor vi har dét på det rene, kommer det jeg faktisk vil frem til.
Jeg har ikke haft egen hest. Men jeg har haft adskillige parter igennem tiderne og har godt og vel 13 års heste-erfaring bag mig - altså ikke bare rideskole-erfaring, men altså den erfaring man får når man til dagligt omgås heste.

Jeg står som sagt og har besluttet mig for at jeg skal have mig en hest - det betyder dog ikke noget om det er i næste måned eller om det bliver til næste år, jeg ved bare jeg skal have mig en "ven for livet". Netop derfor skriver jeg her - da jeg gerne vil ende med en ven for livet og ikke bare en hest som bliver skiftet ud.

Jeg vil gerne have jeres hjælp til at udvælge hesteracer som højest sandsynligt kunne passe på mine, rimelig simple, kriterier.

Da jeg er en høj pige på "sølle" 177, skal det jo ikke være en shetter jeg skal rode mig ud i, da jeg gerne vil kunne ride rimelig seriøst. Dog er stævner ikke noget jeg vil til flere gange om måneden. Hesten må helst ikke være på varm, da jeg er en lidt forsigtig rytter, som dog godt kan lide lidt fart en gang imellem - ikke hver dag. Det skal helst ikke være en kæmpe bryggerhest, men heller ikke en tynd, tynd én som går i stykker bare at man kigger på den. En rimelig god all-round hest er at foretrække.

Kender I nogle hesteracer som kunne passe på ovenstående beskrivelse, så kom endelig med bud! Og hvis I kender nogen som sælger heste som evt. kunne passe på, så kom da også med dem! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til hest/race :)
Kommentér på:
Hjælp til hest/race :)

Annonce