{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af hest
  • #2   22. jul 2014 Jeg ville lede efter en hest i 6-8 års alderen, og så ville jeg vælge en lille hest fordi du ikke er ældre smiley jeg har været rigtig glad for den hest jeg har haft det sidste år da jeg også er en lille pige, hun er dog også tilsalg. Pga jeg stopper med at ride da jeg har dårlig ryg smiley

  • #3   22. jul 2014 Er det din første hest ? For så ville jeg absolut ikke anbefale dig at købe så ung en hest, med derimod heste på 15 +.
    Heste i den alder (15+) er billigere og har den nødvendige erfaring til at lære dig noget, i hvilket er helt perfekt for den lidt urutinerede rytter.
    Du vil hurtigere få skaffet nogle resultater i og med at det kun er dig som skal lære noget, og slet ikke behøver at lære fra dig samt i digt. - hvilket du skal med en ung hest.

    Desuden så holder heste længere end hvad de fleste tror. Jeg har lige solgt min pony på 17 som både er lige så frisk som de fleste heste på 10 (hvilket fremmede også gættede ham til at være). Han har mange år i sig endnu smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #5   22. jul 2014 Det kommer an på så meget.

    Hvad vil du, hvad er dit niveau, hvad forventer du af din hest kan når du får den mm


  • #6   22. jul 2014
    Det kommer lidt an på dit niveau, om du regner med at springe landsstævner næste år, hvad du vil osv.


  • #7   22. jul 2014 Jeg er selv 170 så små heste dur desværre ikke :(. Jeg har selv fundet den perfekt springhest på 9 der kan lære mig meget.

  • #8   22. jul 2014 Det kommer jo an på hvad du er til, og hvad du har af forventninger. Hvis du gerne vil have en hest der kan en masse i forvejen, og som allerede har god erfaring på stævnebanerne, så tænker jeg en hest på de 10-14 år.

    Hvis du vil ligge en masse arbejde i en hest, og selv forme den så skal den jo være en del yngre. Men hvis det er første gang du skal have hest, så ville jeg mene at en hest med lidt år på bagen, som kan lære dig noget også, var til at foretrække smiley


  • #9   22. jul 2014 Bare fordi det er ens første hest, kan man jo sagtens være meget rutineret.

    TS - Det kommer selvfølgelig an på for erfaren du er. Men det kommer endnu mere an på selve hesten. Du kan finde urutinerede og uopdragede heste i alle aldre, på samme måde som du sagtens kan finde en rolig og dygtig unghest smiley


  • #10   22. jul 2014 jeg har selv redet i 5 år på både ungheste og rutinerede. Nu mangler jeg bare en god ven der kan fører mig videre til springbanerne smiley

Kommentér på:
Køb af hest

Annonce