{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.958 visninger | Oprettet:

Drømmen om at ride på Hærvejen i flere dage {{forumTopicSubject}}

Jeg har i mange år haft en drøm om at ride i flere dage på Hærvejen med mine skønne heste og nogle mennesker i mit liv der betyder rigtig meget.I år skal den drøm gøres til virkelighed!
Pigerne i stalden blev konfirmeret i April og min bror og jeg havde forberedt turen med kort, transport, overnatning og hvordan gaven skulle pakkes ind
Pigerne fik hver en sadeltaske med hver sin forside med barndomsbilleder af dem og hestene igennem tiden. Så stod der en beskrivelse om hvad vi skulle, et kort over turen og billeder På vores facebook side vil I kunne følge vores sidste forberedelser, problemstillinger, løsninger og en masse billeder!I får lov til at følge os op igennem Jylland, se naturen, hvordan vi overnatter og vores løsninger igennem turen. Vi glæder os til at dele vores hesteeventyr med jer alle 
Følg os på facebook www.facebook.com/teamkaerholm?ref_type=bookmark 
Til inspiration til andre med samme drøm smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømmen om at ride på Hærvejen i flere dage
  • #1   22. jul 2014 god fornøjelse smiley

    min tur endte i for lange distancer, ingen pauser og sygdom efter blot to dage smiley

    men påtænker at tage afsted på Rømø til næste år, hvis vi kan blive enige om tingene smiley


  • #2   22. jul 2014 Tak smiley Det vi kede af at høre, håber det går bedre med Rømø turen smiley Der skulle også være smukt det smiley

  • #3   22. jul 2014 Ej hvor lyder det fantastisk! smiley

  • #4   22. jul 2014 Reklame for facebook sider er ikke tilaldt her på HG smiley

    Jeg havde selv tilmeldt mig en 400 km tur på hærvejen, desværre var der mange steder på ruten der ikke var opdateret, så sove muligheder osv gik i vasken og jeg meldte ud efter få dage, da det ikke var den tur jeg havde forventet desværre.
    Håber det går bedre for jer!! smiley


  • #5   22. jul 2014 God tur! Håber den bliver til noget og i gennemføre den smiley

  • #7   22. jul 2014 Rolig nu, enten kan hun ikke fjerne flere emner før x antal tid, og ellers skal en HA'er nok se på det hvis du sender dem et link med det smiley


  • #8   22. jul 2014 Er skam helt rolig. Er blot yderst træt af at havde det været mig, eller en anden aktiv person, så var der blevet skrevet 'det ikke tilladt' mindst 100 gange, hvilket jo også er ok da det ikke ER tilladt. Men her er det åbentbart mere end iorden.

    Det er lidt enten eller.
    Når det er sagt er det tankevækkende hvor de HA'er er, det kan da virkelig ikke være rigtigt det altid er brugerne der skal se og melde, før de selv gør noget. Hvad er de her så for.


  • #9   22. jul 2014 Fint du er rolig smiley

    Det er ikke mere i orden, fordi det er hende. Jeg ved bare selv hvor træls det er, kun at kunne slette ét emne om dagen. Hvis hun nu HAR slettet et emne i dag allerede, så kan hun ikke fjerne dette før i morgen engang, det var bare det jeg tænkte.

    Mht HA'erne, så kan de ikke være over alt. Så skriv til dem hvis der er problemer, det hjælper en hel del for dem


  • #10   22. jul 2014 Kan man ikke slette mere selv, kan man selv lige melde sig på banen eller hive fat i en HA.

    Og ja helt korrekt, men nu er de jo aldrig nogen steder, og det ved jeg da ifølge de seneste forum emner at jeg ikke er ene om at mene smiley


  • #11   23. jul 2014 Rolig nu smiley vidste ikke det var ulovligt? Har ikke brugt forumet i flere år og er ved at købe noget ride udstyr over siden? Så jeg tjekker kun mine beskeder så havde slet ikke set alt det her ballade smiley jeg er da ked af du føler dig så trådt på. Men Haerne havde åbenbart ikke set mit emne.. og kan ikke finde reglerne smiley

  • #12   23. jul 2014 Men skal selvfølgelig nok slette emnet hvis du føler dig trådt på smiley

  • #14   23. jul 2014 Det har sådan set intet at gøre med om jeg føler mig trådt på, men at reglerne desværre er sådan.

    Når det er sagt så ja, jeg syntes det er yderst træls at det hos nogle åbentbart er ok og hos andre ikke. Det burde vel være det samme for alle.

    HG har ikke været for gode til at skrive det i selve reglerne, så det står i de der 'HA info' i deres forum. Kan lige finde link.


  • #16   23. jul 2014 Jeg tjener ikke på det smiley
    Og hvordan skulle jeg have en chance for at vide det?
    Det er HG der har et "hul" i deres regler hvordan de vil have siden til at køre smiley


  • #17   23. jul 2014 Læs emnet. Jo du tjener 'likes' og dette er heller ej tilladt. Der er jo en grund til alle andre der gør det for en advarsel af HA'er så snart de skulle se det.

    "Det opfattes som reklame såfremt man indsætter links eller henviser til andre sider, hvor brugeren selv tjener noget – det være sig direkte eller indirekte. Der kan være tale om rigtige penge, tjenester, <b>virtuelle kreditter</b> eller noget andet."

    Det er helt ebstemt et hul fra HG's side. Også derfor jeg i starten blot påpegede det, i fald af du ej vidste det. Men nu ved du trods alt emnet ikke er tilladt og skal slettes smiley


  • #18   23. jul 2014 Ja men HAerne burde få afvide deres hullere i deres regler smiley og derfor burde emnet kun slettes hvis jeg skriver til HAerne de må slettes det smiley ingen finder bare det link smiley

  • #20   23. jul 2014 De må lære af deres fejl smiley

  • #21   23. jul 2014 HAerne VED godt der er det huld. Det har vi brugere ofte påpeget.
    Nu er det så bare kun Big A der indskriver regler.
    Jeg er enig i det er en umulighed bare at finde det link, igen er det jo derfor folk gør hinanden opmærksomme på det.

    Du siger selv du ikke har været aktiv i længe, når du så for påpeget 'go's and no go's' af alle de uskrevne nye regler her på HG, som de mere aktive ved besked om, syntes jeg ærlig talt det er utrolig ærgeligt af dig at være ligeglad på den måde, blot for at få lov at reklamere, og det er præcis det med forskelsbehandlingen jeg hentydede til jeg var træt af her på HG, for den havde bare ikke være toleret af brugerne ved andre..
    Dette er selvfølgelig ikke din fejl, det kan du jo svært gøre noget ved. smiley

    Kasper
    - Husk altid at feje for egen dør.


  • #22   23. jul 2014 Rolig nu?????
    Jeg et bestemt ikke flabet smiley
    Hvorfor skulle de lave forskelsbehandling på mig? Total inaktiv bruger smiley
    Tror mere det handler om noget andet og tror bestemt du har gjort der samme siden du ved så meget om emnet smiley


  • #23   23. jul 2014 Mia

    Jeg ændrede ordet ret hurtigt igen, da ordet flabet ikke lige var det jeg søgte efter, så det nu min fejl.
    Jeg er skam mere end rolig, blot irriteret smiley

    Det handler nu ikke om andet end jeg syntes det er træls. Og selvfølgelig har jeg selv haft et emne, for ca et år siden, hvor jeg fik at vide af utallige brugere det var no go, og så en HA'er.
    Dette har MANGE andre dog også, og alligevel er det bare det typiske ' det er ok ved nogle, men andre så skal der meldes'. Det har ikke noget med dig at gøre, blot et glimrende eks. fordi der netop her ingen er der påpejer det ellers. smiley



  • #25   23. jul 2014 Ja det har jeg Kasper. Dog at mene man er smålig fordi man påpejer HG's regler, det lære jeg ikke forstå. Og fred være med det.

  • #26   23. jul 2014 Okay klogt valg smiley jamen så har du selv været der, lad os nu få HAerne afgøre det i morgen så de ved der stadig er nogen huller de skal lappe men tak for det DD smiley

    Mange tak Kasper smiley


  • #28   23. jul 2014 Mia

    Ja god ide smiley
    Det er ihvertfald over et år siden de skrev det ind i forum, så de burde bestemt snart få skrevet alle de løse regler ind i selve regelsættet, så folk har en chance.

    Fortsat rigtig god aften herfra smiley


  • #29   23. jul 2014 Tak i lige måde smiley
    Det er jo ikke for at være på sværs men synes de skal vide hvad de selv gøre forkert og synes hellere ikke jeg kan staffes for at have overtrådt reglerne på nogen måder. men ved det nu pga. dit link som jeg ikke havde en chance for at vide noget om smiley Så HAerne må " Op på hesten igen" og få skrevet de regler om smiley
    Men nu ved jeg det smiley


  • #30   23. jul 2014 Mia

    - Jamen jeg kan da kun være enig, for det ER træls at man kan blive 'straffet' for uskrevne regler.
    Hvis jeg har lydt som en sur trunte, har det bestemt ej været min hensigt, jeg har skrevet med et smil på læben hele vejen, dog ikke agtet for godt på mit ordvalg må jeg tilstå. Det er min lille svaghed om natten, og kan jeg kun beklage, hvis det har været træls læsning eller blev misforstået, hvilket jeg jo kan se nogle har gjordt siden behovet for at påpege 'smålighed'.
    Men så håber jeg da du ej forstod det sådan og ellers at det er forståligt nu smiley


  • #31   23. jul 2014 Tja bare et inspark læser jeg ikke dit link til i lægger billeder op af turen privat som noget i har fortjeneste på eller noget som på nogle måde konkurere med hestegalleriet. Og ja lige læst linket. Men jeg syntes ikke det har relevans for at slette dit inlæg her. Syntes det fint med info om der er den mulighed man kan tage en tur på den der ridesti. Og ønkser man mere info om jeres private tur laver i en side familie venner osv kan kigge på. Det jo rent info og videns deling. Så rigtig god tur, og slettes dette emne. Syntes jeg personligt ikke de følger egne regler. Men alt kommer jo an på hvem der læser og hvad der opfattes. Fortsat god dag

  • #32   23. jul 2014 hvor lyder det fedt!:D håber også jeg selv kan gøre det en dag med min hyp!
    god tur smiley


  • #34   23. jul 2014 Hmm, jeg ser det nu ikke som reklame, jeg ser det mere som at de gerne vil dele en fed oplevelse med andre? Jeg ville da gerne følge det, da jeg selv meget gerne vil en tur på hærvejen. Hun beder jo ikke om likes eller noget smiley

  • #35   23. jul 2014 Det er jo desværre ikke hvad vi ser, men havd reglerne er. Der står i linket 'det opfattes som reklame hvis' og flere har gjordt det samme som her, med advarelser.

    Mia har ret i HA bør få lov at se her, så de snart kan gøre noget ved det og enten få afskaffet reglen eller få den skrevet helt ind. Ikke det der halve.

    Men er det først ok at linke her, så er det også ok for andre at linke andet.

    Det er jo efterhånden sådan på HG man ikke engang må linke sin egen video på YT fordi så tjener man 'views'. Langt ude, også ifølge mig, men reglerne bør være ens for alle, så enden eller.

    Linnea
    - Der står 'følg gerne' det er ikke mere end lille lotte evt skriver, og det er der blevet slået hårdt ned på. desværre.
    Men der har Mia igen ret, det burde ikke være ok at 'afstraffe' når de regler er så uskrevne som de er.


Kommentér på:
Drømmen om at ride på Hærvejen i flere dage

Annonce