{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Sommereksem {{forumTopicSubject}}

Hej alle heste glade mennesker

Sagen er den, at der står en pony på den rideskole, hvor jeg har min hest opstaldet, der er rigtig slemt plaget af sommereksem. Ponyen går med i handicapridningen, men ejes ikke af dem, der har stedet. Handicaphestene har i hele juli måned stået på græs, ved den omtalte ponys ejer, som ikke har gjort noget som helst ved den stakkels ponys lidelse. Den har haft eksemdækken på i meget kort tid, men da det var for lille fik den det af igen, fordi det sled den fortil.
Min mor rider ponyen nogle gange i ugen, og vi er blevet enige om, at vi vil gøre hvad vi kan for at hjælpe den.
Er der nogen der har nogle gode forslag til hvad vi kan gøre for at afhjælpe den problem bare en lille smule? Vi har snakket om at købe en eksemdækken til den, men mittesæsonen er snart ovre og skaden er jo sket. Den skulle jo have haft eksemdækken på allerede i maj måned eller sådan noget, for at afhjælpe problemet, men det blev desværre ikke gjort smiley
Vi har aftalt at vaske ham grundigt over det hele imorgen og så måske smøre dens sår med zink salve for at holde huden blød og afhjælpe kløen...
Men kan vi gøre andet? Det er jo ikke min pony, og derved ikke mit ansvar, men hvis jeg kan gøre det mindste for den, så vil jeg gerne det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommereksem
Kommentér på:
Sommereksem

Annonce