{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Islænder i 6600 Vejen-området {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er på Island lige nu, og den skøre familie jeg bor ved er blevet så glade ved mig, så nu vil de altså flytte til DK med mig. Haha, ej det er ikke kun den eneste grund, men en af dem.
Nårh men... Han arbejde jo så med heste, hvilket også er grunden til at jeg arbejder for ham.

Når men jeg har fundet denne gård til ham, som han godt kan lide. Og jeg har set på hesteloven, og regnet ud at der kan laves omkring 18-19 "lovlige" hestebokse. Og det er selvfølgelig det vi vil smiley
Han vil i første omgang tage 22 heste med, og så senere hente 25 andre. Og vil så slagte de fleste andre. Han har omkring 70 heste i alt. Hvilket jo som sådan ikke er et problem, fordi islænderen gerne må gå ude hele året hvis de har et læ-skur. Som vi også nok skal få bygget smiley

Men, men, nu er mit spm til jer om i tror han kan få succes i 6600 Vejen området. Han selv og 2 ud af 3 af hans drenge kan sko (også special sko m. silikone, plastik, o.s.v.). Derudover er der ikke en hest de ikke kan træne, alt lige fra det skøreste og mest "skudte" dyr, til det mest nervøse vrag. De kan træne det hele!

Så han ville lave beslagsmedie, heste træning, avl, undervisning, og noget turist udlejning evt. Og vil selvfølgelig også udleje hans hingste til bedækning, og være mellem mand i noget fra Island-til-Danmark heste handel.

Så hvad synes i, tror i han kan få succes med hans fantiske ismuler og familie her i DK? Og i dette område? smiley

M.v.h. Melanie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Islænder i 6600 Vejen-området
Kommentér på:
Islænder i 6600 Vejen-området

Annonce