{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Hvad vil i betale, opstaldning. {{forumTopicSubject}}

Hvad vil i give for opstaldning (Østjylland).

-Stedet har plads til 3 heste, store lyse bokse - kan kigge ud i gårdspladsen og ud i stalden, samt der er åbent ind til hinanden.
Boksen er åben i begge ender, og fungere som læskur.
-Hestene er ude fra 6/7 morgen til solen går ned.
-Fri adgang til hø døgnet rundt.
-Foder 5-6 gange i døgnet (vinter)
-Døgnfold sommer - foder 1-2 gange, alt efter behov.
-Står på blanding af spåner og træpiller
-Fjernes klatter 1-2 gange dagligt
-Skiftende weekendvagt, hver 3. weekend (kun udlukning - boksene skal bare åbnes, folden er i forlængelse af stalden)

Der er gode turmuligheder, og 50 meter til ridebane - stort ridecenter med haller, og springmateriale 3 km væk - kan betales for at låne.

Altså fuldpas i super rolige omgivelser, med hesten i fokus.

Prisen skal være inkl. alt (hø, foder, størelse, osv.)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad vil i betale, opstaldning.
  • #1   19. aug 2014 Jeg ville give 800. Hvor jeg står nu giver jeg 1000, og der har jeg ridehal, det er med udmugning og ud- og indluk.

  • #3   19. aug 2014 jeg har givet 1600kr for noget lignende, og det syntes jeg var en rimelig pris smiley Det var min DV på 165 i stg. Jeg har selv opstaldning, og ved hvad det koster med lys, vand, foder, hø, halm, tørv og spåner smiley

  • #5   19. aug 2014 Du kan sagtens tage omkring 1500 kr. pr. mdr. hvis det er inkl hø, og sikkert også mere smiley

  • #7   19. aug 2014 Vil også mene, at 1500 er meget fair, hvis der er fri hø og foder med i prisen smiley
    Og når der også muges ud osv. smiley


  • #9   19. aug 2014 Bumle og Hoppedullen
    Vi er SÅ enige smiley


  • #11   19. aug 2014 Nu koster selve lejen af stalden jo også, og 800 kr er ikke engang nok til at dække det ind, når det er delt i 3… Så det vil være en kæmpe underskuds forretning at drive, og ikke give nogen som helst mening.
    Forventer ikke at gå ud med overskud - men bare lige at kunne få det til at løbe rundt i hvert fald.

    Har selv tænkt et sted mellem 1400-1600 kr, når jeg har regnet på hvad diverse udgifter for foder, hø og strøelse vil blive. Det lyder indtil videre til at jeg har ramt nogenlunde rigtigt smiley


  • #12   19. aug 2014 Mit fine nye sted koster 500 kr med halm gode folde til forskellige behov og en opstaldningsejer god til den individuelle løsning for hver en hest. Her er ingen aftaler faste i den forstand at vi snakker om det løbende.
    Så koster en høballe 300 kr og jeg aner ikke hvad den vejer og hvor lang tid den varer. Det ved jeg når den første er brugt ca.
    Og jeg kommer selv med det foder som den skal have som staldejer fodrer med.
    Der er udlukning og indlukning med i prisen ingen staldvagter.
    Der er ingen Ridehal, men rigtig gode turmuligheder og en udemærket udebane med læhegn omkring.
    Når nu jeg vælger at min hest skal stå på andet end halm er min sag. Der er stadig fri halm men jeg sørger selv for indkøbet af spåner eller piller til bunden. For egen regning.
    Og jeg laver høhække som staldejer så hænger ind til hende, hvis jeg ikke når det.
    Jeg syns det er super fint.
    Har ikke præcist regnet på det. Men skal nok rende op i 1200 1500 kr. Gennemsnitlig. Jeg har egentlig aldrig været mere glad for opstaldning end det her. Tidligere tænkte jeg ikke vitterlig over det. Men den gang havde hesten heller ikke specifikke kriterier for at fungere bedst muligt. Så 1500 ville jeg gerne give set bort fra lige det kræ jeg besidder. At jeg gerne vil bestemme hvad hun skal have at spise.


  • #13   20. aug 2014 1500,- smiley

  • #15   20. aug 2014 Jeg ville vende den om hvis jeg var dig TS.
    Gider du at betale penge for at passe andres heste?
    Lav et overslag over hvad det koster dig at indkøbe hø, foder osv.
    Find ud af hvad du vil tjene i kroner eller i hjælp til dig.
    Derudover er der mange ekstra udgifter ved at have heste gående såsom slid og ting der går i stykker for det sker. smiley


  • #17   21. aug 2014 Altså her på Vestsjælland, hvor der er en lidt mørk stald, ok bokse, 2 udebaner 1 ridehal ikke så gode turmuligheder, folde hele dagen koster det 2.300 for hest. (-;

  • #19   21. aug 2014 Jeg ville med glæde give 1500 om måneden for sådan et sted... Så syntes sagtens du kan forlange 1700-1900 for det..

Kommentér på:
Hvad vil i betale, opstaldning.

Annonce