{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrehospital
  • #1   20. aug 2014 Nørlund hestehospital!

  • #2   20. aug 2014 Hvorfor dem? smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   20. aug 2014 Super dygtige.

    Jeg kan også anbefale ansager, især hvis det er ben smiley


  • #4   20. aug 2014 Hvad ligger priserne på?

  • #5   20. aug 2014 Højgaard! Kan klart anbefales smiley de er virkelig dygtige og førende inden for mange ting. Er specielt glad for Lars bak



  • #6   20. aug 2014 Tak smiley

  • #7   20. aug 2014 Jeg mener det var Nørlund Hestehospital min pony kom på da hun havde kolik + tarmslyng (begge tarme) .. Dyrlægen vi havde ude i første omgang ville have aflivet hende på stedet men hun kom så hen på hestehospitalet hvor hun efter 5 dage var klar til at komme hjem igen uden at operation var nødvendigt smiley
    Vi kom af med lidt under 7000 for de 5 dage smiley


  • #9   20. aug 2014 Den ene gang jeg/ min forhenværende dressur DV har haft brug for besøg på Højgård .. Kan kun sige at de var dybt professionelle og var grundige.. Forsat til en fair pris..

  • #10   20. aug 2014 Michael og Lars fra Højgård er super dygtige. Men nej min hest skal aldrig derhen igen. Staldmiljøet er forfærdeligt. Hvis din hest har allergi, hoste eller noget i den dur, så ville jeg ikke lade den blive indlagt der.

    Og så er de også ret uprofessionelle når det kommer til mennesker, der rent faktisk holder af deres heste. Sådan noget som at informerer om, hvornår ens hest skal opereres, er åbenbart for meget at forlange af dem, på trods af at man rent faktisk befinder sig på hospitalet :S


  • #11   20. aug 2014 Syntes Højgård behandlere både ejer samt de kære heste men fuld omsorg og prof..

  • #12   20. aug 2014 Alle mine heste tilses og behandles kun på højgård .
    De får mine varmeste anbefalinger smiley


  • #13   21. aug 2014 Ingen tvivl om at højgård er dygtige og førende inden for rigtig mange ting. Men med en meget opmærksom og let påvirkelig hest er deres stald og håndtering ikke fantastisk, min havde tabt sig meget og var gået fra at være nysgerrig og kontaktsøgende til at være nervøs og skralt faret sammen ved det mindste. Desuden synes jeg det var under alt kritik at hesten pådrager sig et dybt sår på koden mens den er indlagt, det burde være syet og ordnet det var det ikke. Min egen dyrlæge Mente det var 2-3 dage gammelt og kunne derfor ikke gøre andet end at vaske det, det har resulteret i et stort grimt ar på koden.
    Jeg kommer fra Sjælland så jeg havde ikke de helt store muligheder for at være der eller noget, og deres kunde håndtering vil jeg altså give ret i er ringe, de glemmer at ringe tilbage som aftalt rykket for svar rigtig mange gange. Aftalen var desuden at der ville være en dyrlæge når jeg hentet for at fortælle om det hele og om det videre forløb osv, der var ingen dyrlæge og fik blot et papir stykket i hånden med meget sparsom tekst på om det.


  • #14   21. aug 2014 jeg anbefaler helsingborg heste hospital. har haft en på højgård,ja de er dygtige nok,men giver Annika ret,det med stald og håndtering.

  • #15   21. aug 2014 Jeg har min hoppe over på Højgaard pt. Og hun er lige blevet opereret for Kissing spines, de virkede super søde derover og tog bestemt pænt imod hende og virkede til at behandle hende ordenligt, hun er en ekstremt følsom hoppe overfor nye mennesker. smiley kan klart anbefale dem.

Kommentér på:
Dyrehospital

Annonce