{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

Osteopat? {{forumTopicSubject}}

Hej. Har mistanke om at min unghest er skæv igen. Sidst hun var skæv kom de samme symptomer; smider højre sko første dag på folden og rider skævt ned ad langsiden.
Hun har haft smed 4 gange inden for to uger. Smeden siger hun har sunde og stærke hove, og viste mig, at hun smider skoen på præcis samme måde hver gang.
Første gang hun smed skoen, fik hun smertestillende af dyrlægen, og efterfølgende pasta smertestillende i tre dage.

Første gang hun var skæv (7 måneder siden ca) valgte jeg en fysioterapeut, fordi jeg synes kiropraktor er for voldsomme, men det virker ikke til, at hjælpen har virket længe nok.

Mit spørgsmål er: der var en der foreslog en osteopat, i stedet for kiropraktor, men ærligt talt, så aner jeg ikke hvad det er? Eller om jeg staver det rigtigt.

Jeg har en skæv hofte efter et styrt for 7 år siden. Hva kan jeg gøre, for at det ikke påvirker min hest? (Har haft undervisning efter styrtet).
Min smed siger hun skal have "gummistøvler" på. Ved i hvad det rigtigt hedder? - jeg har glemt det.

Håber i kan hjælpe mig!:(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Osteopat?
Kommentér på:
Osteopat?

Annonce