{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  praktik stutteri ask
  • #1   21. aug 2014 HAR IKKE VÆRET DER MEN.......
    Hvis du heldig får du lov at strigle en hest.. ellers får du lov at rulle bandager op, pudse udstyr muligvis muge ud og hvis du rigtig heldig trække heste til og fra skridtmaskine eller sadle op... Men ville bestemt ikke forvente du fik lov til noget som helst andet! smiley


  • #2   22. aug 2014 Stine det er jo som regel også det praktik går ud på. Jeg tror at mange misforstår det at være i praktik ved ridesteder med at man helst skal have lov til at ride osv. Men faktisk er det de færreste der bliver ansat som rytter fra start de starter også i de små som praktikanterne gør, det er derfor man får lov til rent ud sagt alt lorte arbejdet når man er i praktik ikke fordi de lige får gratis hjælp men fordi det er det man starter med hvis man bliver ansat sådan et sted smiley

  • #3   22. aug 2014 Ring og få en snak med dem og afstem dine forvetninger

  • #4   22. aug 2014 Gøtterup's foto - Din hestefotograf/ Fancy<3:
    Det er jeg da helt og aldeles godt klar over??? Det er da også derfor jeg skriver det er sådan det foregår fordi som du helt pænt og klart selv nævner at man får lov at lave lorte arbejde i sær hvis man vælger et sted som stutteri ask smiley


  • #7   28. okt 2014 hej nu har jeg været her et par dage.. første fag sendte de mig ud efter hest på folden alene.. skulle trække hest 10 min

Kommentér på:
praktik stutteri ask

Annonce