{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Forfærdelig aften, men endte godt {{forumTopicSubject}}

Igår fik vores miniature plag kolik... Han var rendt igennem hegnet og havde spist aaaaalt for meget fasanfoder... smiley Fasanfoderet står på vores anden fold og han var gået tilbage før vi nåede at opdage det.
Så da jeg tog dem ind for en regnbyge igår aftes, lagde lillemand sig direkte ned i boksen og stak alle fire ben op i luften. Staklen var våd og kold samtidig med at han kamsvedte. Så jeg sad og knubbede ham med et dækken, hvorefter vi gik en lang tur, hvilket han bare ikke ville. Han lagde sig ned mange gange.

Så dr. Dyr blev jo self ringet op, og var der i løbet at 20 minutter. Han var meget bekymret for samson da han jo er en meget lille hest, så der skal jo ikke meget ekstra mad til at få hans system ud af balance.. Desuden var han meget bekymret for at han vil udvikle forfangenhed! Så en masse sprøjter, og vupti 10 minutter efter står vi sørme igen! Senere ville han gerne have mad også så det var bare dejligt smiley

Idag er han bare super frisk og løber rundt og bider en i numsen! Virkelig en lettelse smiley

Skulle lige ud med det, da det var en rigtig grim oplevelse at se min lille samson så dårlig.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forfærdelig aften, men endte godt
  • #1   24. aug 2014 min gamle shetlænder, spiste engang noget korn, som lå på marken, efter vi havde høstet.
    da jeg skulle på arbejde, ville jeg lige gå ud og sige farvel til ham, som jeg plejede, og han kom ALTID hen til hegnet, men den dag stod han bare og vrinskede, så jeg gik ind, og tog i ham, og i det samme han tog et skridt, forsvandt bagbenene under ham..
    og så ellers mig flyvende ind til telefonen, og ringe til min far og og dyrlægen.. dyrlægen var tilfældigvis nede ved en nabo, så hun kom hurtigt.. da hun ville give ham smertestillende, kunne hun næsten ikke finde en blodåre med tryk på, så hun kunne give smertestillende.. havde heldigvis en rigtig sød chef,der aflyste sit møde, og gav mig hestens første sygedag.

    det er dælme ikke sjovt når ens hest, sådan falder sammen foran en, og ingenting vil


  • #2   27. aug 2014 kender det! Kolik er en grim oplevelse smiley

Kommentér på:
Forfærdelig aften, men endte godt

Annonce