{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vægt klokker
  • #2   26. aug 2014 Min tølter men får ikke løftet sig godt nok så har prøvet dem idag og ja det virkede men virker det os næste gang ??

  • #3   26. aug 2014 Ja det virker! Jeg bruger alt mellem 110g og 240g alt efter hesten og formålet. Bruger dem altid foran, da jeg foretrækker 10mm sko på bagbenene, hvis jeg har brug for ekstra vægt der.
    Det virker lige godt hver gang, hvis man bruger dem rigtigt. Jeg bruger som udgangspunkt vægt max. 1-2 gange om ugen, dog kan jeg godt bruge dem lidt oftere i starten af et nyt træningsforløb. Det er vigtigt for mig at vægtklokkerne aldrig bliver en sovepude, istedet for et middel til at løse et problem. smiley


  • #4   26. aug 2014 Kan man bruge vægtklokker på en dressur hest med formål at få den til at løfte mere i forbenene?

  • #5   26. aug 2014 Jeanette N
    Det kan man i teorien godt. Vægtklokkerne gør det dog ikke alene, men de kan gøre det lettere at ride hesten mere bagfra. smiley
    Dog bør dressurryttere lige overveje hvor meget vægt de egentlig rider med i forvejen... Gamacher og klokker vejer en hel del, og vægt på benene er vægt på benene. smiley


  • #7   27. aug 2014 Vi rider med 80 gram og kun indtil den fatter ideen i og tølte lige nu skal den jo gangsættes når den har forstået det kommer vægten af igen

Kommentér på:
vægt klokker

Annonce