{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Hjælp til at finde min vej igen {{forumTopicSubject}}

For ikke at lave dette til en større smørre end nødvendigt, så er dealen det at jeg ikke synes min hestetræning går som ønsket.

Jeg har motivationen, men jeg ved ikke hvad jeg skal lave. Jeg ved godt hvordan jeg kommer frem til visse ting, rent videnskabeligt set. Jeg ved hvordan man lærer en hest at ligge ned. Jeg ved hvordan man lære den at acceptere berøring i hovedet. Jeg ved hvordan man træner.

Selvom jeg gerne vil træne det, så føler jeg ikke en glæde. Ved hverken mine heste eller jeg.. Jeg føler ikke motivationen ved mine heste, og det trækker mig selv ned.

Har I en idé til hvad man kunne lave? Something something? Jeg vil gerne finde min glæde frem igen, og jeg vil gerne finde noget jeg virkelig kan give den en skalle med, så jeg måske kunne hive glæden frem i hestene igen. Noget nyt og noget spændende måske?

Med dette indlæg håbede jeg bare lidt på at der måske var én eller to der ville komme med et eller andet. Nogle forslag.
- Jeg træner dagligt jordtræning og tricks med mine hyppere. Og lidt agility.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til at finde min vej igen
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   27. aug 2014 Tænk over den her, det måske ikke en lang smører om alt muligt, men en realitet, alle har op og nedture, det hører med smiley

    profilbillede
  • #3   27. aug 2014 Tag en tur til vandet, og bad med dine heste... Det er en fantastisk følelse .. og det er så beroligende . kan være at det virker!? smiley

  • #4   27. aug 2014 Bare sætte dig ned på folden og hygge med din hest smiley Før undervisningen i dag havde jeg lidt ekstra tid (dog ikke nok vidst) så jeg gik op på folden lidt tidligere og ville bare sætte mig ned og være og iagttage Tindur. Han kom dog (ja jeg sad lidt dumt) til traktordækket med halm og stillet sig tæt op ad mig, spiste lidt og brugte mig til klø pind smiley Vi hyggede så meget og jeg ærgret mig over at bryde vores hygge tid op... smiley

    Mvh TT


  • #5   27. aug 2014 Som nogen af de andre siger, bare hyg med dine ponyer uden nogen krav eller forventninger. Lav en hyggedag hvor du måske bare strigler dem ordentligt igennem og hygger med dem på staldgangen, eller gå en tur med dem. Bare noget hvor du selv føler dig tilpas og hvor du er afslappet sammen med de skønne dyr. smiley
    Håber du får motivitationen snart igen, kender det godt selv, og der er næsten intet værre.. smiley held og lykke!


  • #6   27. aug 2014 Hvis du vil lave noget andet så overvej dual aktivering. Det vil vist være et godt supplement til det du laver.

Kommentér på:
Hjælp til at finde min vej igen

Annonce