{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  St. Hippolyt glyx mash
  • #1   28. aug 2014 Mash er jo ikke et fuldfoder du kan give hver dag i stedet for alm foder. Mash er tilskud man kan give nogle gange i ugen. Det renser maven ud fx hvis heste har tendens til at spise jord og sand nu her hvor der ikke bliver ved med at være så meget græs. Det er super sundt - en gang imellem..

    Hvis du tænker på et fuldfoder du skal bruge at fodre med som ikke indeholder for meget stivelse og sukker, ville jeg i stedet kigge på et produkt som fx Pavos Care4Life. Det bruger jeg selv af samme årsag. smiley Det er et super lækkert og faktisk ret fornuftigt produkt - indholdsmæssigt - synes jeg... smiley
    Men der findes garanteret flere forskellige fuldfoder produkter på markedet der er lavt på både stivelse og sukker. Men lige mash ville jeg godt nok vælge at bruge som supplement et par gange i ugen.


  • #2   28. aug 2014 Det er et rigtigt godt produkt...
    Havde tidligere på året en hest der stod let forfangen og fik anbefalet dette produkt til udrensning, man giver produktet vådt, det skal trække...mine får 200 gram hver forebyggende dagligt når de kommer ind...

    Fuldfoder er nu Equigard dagligt fra hippolyt uden sukker,stivelse og godt hø...
    Vores åring fohlengold..

    Mine får nu næsten ingen græs, de kan simpelthent ikke tåle det.....

    Men kan varmt anbefale produktet, vores har i hvert fald tabt sig smiley Equigard kræver også tildeling af olie, så bruger hippolinol olien smiley


  • #3   28. aug 2014 Min nægter at spise det.

  • #4   29. aug 2014 Drys lidt alm irish mash i top og feks et skåren æble....jeg fortykker grøden med pre alpin aspero-også uden sukker-hø produkt....

    De elsker det og ville blive gevaldig skuffet hvis de ikke fik deres daglige grød smiley


  • #5   29. aug 2014 Jeg fodrer allerede med horselux easy, så det er helt i orden smiley Nej min har stået let forfangen, og tænkte at det nok ville hjælpe i en kombi med gærkultur smiley
    Og hun plejer at elske mash smiley
    Det var bare om der var nogen der havde nogle dårlige erfaringer med det, men det lader det ikke til smiley
    Det er nu også bestilt hos den lokale foderforhandler smiley


  • #6   29. aug 2014
    Ellers hvis det er vdr. stivelsesniveau så er der Pre Alpin mashen.


Kommentér på:
St. Hippolyt glyx mash

Annonce