{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  vorter?
  • #1   29. aug 2014 bare spørg mig, hahha smiley
    først hvor gammel er din hest?
    Ellers så kan dyrlægen operare/stråle dem væk, alt efter hvor meget hud der er på omtalte sted. Så er der div. creamer og smøremidler.
    Det eneste der var i nærheden af at virke på min var Thuja D30, det kan købes i helsekostforretninger bla.

    Hilsen himmelhesten af et vortesvin smiley


    profilbillede
  • #2   29. aug 2014 Dermequin salve kan ikke huske hvor jeg fik det fra men det er ihvertfald effektiv og ikke særligt dyrt. Spørg på apotek eller din dyrlæge.
    Operation og stråler ja har i da ikke andet at bruge pengene til.


  • #3   30. aug 2014 Der er en artikel ved hippolyt.dk netop om behandling af vorteheste og foder omkring heste med vorter... smiley

  • #4   30. aug 2014 han er lige fyldt 8 år og har aldrig haft det før smiley de sidder på mulen lige ved overlæben. og er ikke specielt store eller noget slet ikke som den på billedet smiley stakkels hest smiley

  • #6   30. aug 2014 Jeg kan så fortælle dig, at den levede i bedste velgående og generelt ikke var generet af dem smiley Han fik dem da han var 7 år gammel og siden da var de ikke til, at komme af med.

    Jeg ville også lige få dyrlægen ud, især når den er så "gammel" så er det ikke sikkert at det bare er de normale unghestevorter, hvis det er vorter smiley


  • #7   30. aug 2014 Nu har jeg kigget på både Sarcoider og vorter og er 99% sikker på at det er vorter da de er ganske små. ikke engang 1 cm store.
    Så læste jeg at i sverige havde de held med iod og aloe vera spray så det har jeg bestilt hjem og prøver med først smiley

    hvis så det ikke har nogen effekt inden for 3 dage ringer vi til dyrlægen.


  • #8   31. aug 2014 jeg brugte en del aloe vera spray til min, men det var mere til at holde dem rene. Det andet er dog ikke noget jeg har hørt om, men held og lykke med det smiley

  • #9   31. aug 2014 Hvor længe havde jeres vorter? og kom de igen? kan man ikke forebygge det?

  • #10   31. aug 2014 Min startede med en i panden da han var 7, i løbet af nogen tid kom der flere og flere. Han endte med at have i hovedet, på benene og i halen.
    De var ikke til, at slå ned igen, alt blev prøvet, men intet virkede helt.
    Han blev aflivet sidste år som 14 årig da han fik kræft, formentlig i leveren.
    Om kræften havde en forbindelse med vorterne er ikke usandsynligt, da vorterne jo var en infektion i blodet smiley


Kommentér på:
vorter?

Annonce