{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

Line L
Line L
Tilmeldt:
16. jun 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14

Mærkeligste menneske jeg har mødt {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg har oplevet en mærkelig oplevelse, så vil lige høre jer hvad i tænker der er sket her.
Nå men jeg møder den her fyr til en fest, vi lære hinanden at kende til festen og efterfølgende skriver vi sammen over fb. Vi skriver længere sammen over fb og vi kan begge se at vi kan holde samtalen igen. Så spørger han efterfølgende om mit nr. og vi snakker sammen tit over mobil, han ringer til mig og vi skriver 1-2 timer hver gang. Vi beslutter så, at vi skal ud sammen så kan vi lære hinanden bedre at kende. Det går så helt fint. Dog får jeg, at vide han har en lidt dårlig fortid med dårlige piger og kan mærke både inden og efter mødet at han er kontrollerende og jaloux type. Efter vores date snakker vi stadig sammen, men jeg synes han viste en ny side af sig, umoden og useriøs. Han er 27 år, skal der lige siges. Han vil så have, at jeg skal hen til ham og jeg bor i Århus og han i kbh. Sidste gang mødtes vi halvvejs, men jeg siger at ikke føler mig klar nok til at komme helt til Kbh, da jeg var lidt usikker på ham. Det var jeg fordi han var uærlig om noget før, han siger så at han ikke råd og han bliver lidt irriteret over hans uærlighed og vi stopper kontakten. Efterfølgende melder han sig alle mulig steder med vilje og viser han barnlig side af sig over fb. Jeg vælger så, at slette ham fra fb, da jeg simpelthen tænkte en 27 burde være bevidst om konsekvenser af det han laver, siger osv. Vi har så ikke kontakt i et par måneder og vi mødes så til en fest, hvor han bliver ved med at kigge på mig og begynder at snakke til mig. Han roser mig fordi jeg er en god person også siger han at ikke er god og aggressiv for mig, da jeg er en stille og rolig type. Han siger, jeg er for god til ham. Jeg spørge ham hvorfor han er sådan, så siger han at de piger han har været sammen med har ødelagt ham. Jeg siger så, sådan kan være når man er sammen med dårlig piger og han er usikker på sig selv. Så siger han, at det er han og da han begyndte at skrive med mig blev han skræmt, fordi jeg nok var anderledes og vi snakkede rigtig godt sammen. Også bliver han ved med, at spørge angående hvorfor jeg slettede ham over fb og det burde jeg ikke have gjort. Fint så, så efter det begynde han at gør mig jaloux med min veninde, så siger jeg til ham at han er en idiot også siger han: det jeg sagde til dig og smutter. Hvad sker der lige her?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkeligste menneske jeg har mødt
  • #1   30. aug 2014 han beviser at han er en idiot og at du har bedst af at holde ham ude af dit liv.

    Kort sagt. Han mener nok noget andet, men stol på din fornemmelse om at han slet ikke er noget godt for dig og smid ham ud af dit liv. Lad være med at spilde mere tid på sådan en nar.


  • #2   30. aug 2014 Du virker da nu heller ikke til at være mere moden end ham, med de reaktioner.
    Ihvertfald ud fra det du skriver smiley


  • Line L
    Line L Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14
    #3   30. aug 2014 Tak for svar.

    Hvad for nogen reaktioner tænker du på? smiley


  • Melissa S
    Melissa S Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Svar: 3
    #4   30. aug 2014 Jeg ville bare glemme alt om ham og droppe kontakten fuldstændig, hvis jeg var dig smiley han lyder ikke som en, der er værd at bruge tid på!

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #5   30. aug 2014 Syntes godt nok du virker lidt "uerfaren" omkring hvordan det virkelige liv er.
    At man ikke altid kan styre hvem man falder for, at man ikke altid tænker over konsekvenser af hvad man foretager sig, og at drenge ikke nødvendigvis er voksne bare fordi de er 27 smiley


  • #6   30. aug 2014 Folk der undskylder/gemmer sig bag at være en idiot pga andre, altså ikke selv tager ansvar for deres handlinger er umodne uanset hvor gamle de er.
    Glem alt om ham og kom videre med dit liv-han er ikke det værd smiley


  • #7   31. aug 2014 Hvor gammel er du selv? smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #8   31. aug 2014 Camilla: nu er det så sådan, at andre mennesker godt kan ødelægge en..

    Det sker hurtigt hvis du er i et forhold med den forkerte i for lang tid


  • #9   31. aug 2014 AMT: vi er helt enige; andre mennesker kan ødelægge een. Det er måden man derefter tackler det der tæller for mig. Det jeg opponerer imod her er, at det efter min mening virker som om at han bruger det at han har haft nogle dårlige erfaringer som "fripas" til at opføre sig som en idiot. Det er umodent, og tyder absolut ikke på at han er interesset i at ændre sig smiley
    At TS selv lyder lidt ung/uerfaren betyder for mig, at hun absolut ikke får noget godt ud af at være sammen med sådan en fyr, og derfor mit råd om at skynde sig videre.
    Det kan sagtens være jeg tager fejl, og udtrykte mig lidt kort for hovedet i første svar da jeg skrev fra mobil, og derfor blev budskabet lidt forenklet udtrykt og der blev mulighed for misforståelser, og der beklager jeg. Håber du forstår hvad jeg mener nu smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #10   31. aug 2014 Camilla: misforstod dig nok bare så smiley

  • Line L
    Line L Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14
    #11   31. aug 2014 Tak for svar alle sammen smiley
    Jeg er enig Camilla smiley


Kommentér på:
Mærkeligste menneske jeg har mødt

Annonce