{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Forsikre ældre hest {{forumTopicSubject}}

Hej hej smiley

Nogen der har erfaringer med at forsikre en 15 + hest (DV). Det skal ikke være for noget særligt højt beløb, men gerne med dyrlægeforsikring.
Vil bare høre, om det overhovedet kan lade sig gøre. Synes det er lidt af en jungle at finde rundt i selskabernes hjemmesider.

Og ja, jeg VED godt, det ikke er muligt hos de fleste, så det behøver du ikke skrive smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikre ældre hest
  • #2   31. aug 2014 Hvis den er 100% rask kunne jeg ikke forestille mig der var et problem i det, men kontakt de forsikringsselskaber som forsikrer heste og forhør dig ad.

    Skriv dem evt. ned på et stykke papir og gå slavisk til værks. Sæt et % ud for dem der ikke vil forsikre hesten.


  • #3   31. aug 2014 Jeg har min 15 snart 16 årigt vallak forsikret hos tryg. Og jeg kunne ikke få uanvendelighed på ham, men kun livsforsikring. Sygeforskringen kunne jeg, men kun til det år han blev 16 så blev den taget fra smiley

  • #4   31. aug 2014 de fleste forsikringer tager ikke heste ind når de når en vis alder, så kig de forskellige sider og se hvad der står om hvornår de ikke tager dem ind mere..

  • #5   31. aug 2014 Læser du overhovedet, det jeg skriver Maria? Eller læser du bare overskriften?

    Tak Simone. En veninde har dog tippet mig med et selskab, hvor det ikke skulle være noget problem. Så forsøger dem smiley


  • #6   31. aug 2014 Anna, du har vidst fået det forkerte ben ud af sengen :o) Maria skriver det blot for at hjælpe dig.

  • #8   31. aug 2014 Øhh ja, og har svaret på det.. faktisk ikke meget anderledes end de andre, så ja, eller os er der vidst ingen af os der har forstået hvad du skriver..

  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #9   31. aug 2014 Anna sådanne udfald er helt unødvendige og du kan jo springe de svar over der ikke er interessante for dig, vi ser gerne at man behandler andre brugere pænt

  • #11   31. aug 2014
    smiley og vær smiley ,solen skinner nok igen imorgen smiley :) smiley anna smiley


  • #12   1. sep 2014 First tager ind indtil de er 16. Og ponyer til de er 20 smiley

  • #13   3. sep 2014 Jamen piger, jeg skriver jo, at jeg godt VED, at det ikke er muligt hos de fleste selskaber, og at jeg HAR kigget på deres hjemmesider, ikke fundet noget, derfor spørger jeg jer.
    Hvorefter Maria skriver, at det ikke er muligt hos de fleste selskaber, men at jeg bare lige kan kigge på deres hjemmesider........ Jamen JA, I know, det kan jeg da ikke bruge til noget, da det lige præcis var det, jeg udebad mig. Derfor undrede jeg mig over, om du overhovedet havde læst min tekst, da det ikke ligefrem så sådan ud.

    Jeg fandt ud af det gennem en anden side, og kan fortælle andre interesserede, at Kongeriget Danmark forsikrer heste med liv OG sygeforsikring indtil deres 16'ende leveår, hvorefter man kan beholde sin forsikring, indtil hesten fylder 20.
    Jeg skal desværre ikke have First igen, da min dyr(este) læge ikke bryder sig om at bruge dem, så har lovet ham ikke at bruge dem.


  • #14   3. sep 2014 Jeg havde sku ikke set du havde kigget på deres hjemmesider, men derfor er mit råd stadig at læse dem en gang til, for det står der på dem alle sammen..

  • #15   3. sep 2014 Nej, som sagt, havde du ikke læst, hvad jeg skrev smiley
    Kald det dovenskab, jeg gad ikke læse alle betingelserne i gennem på samtlige hesteforsikringer i landet. Men som også skrevet, er det nu ikke nødvendigt, eftersom jeg fik hjælp i et andet forum.


Kommentér på:
Forsikre ældre hest

Annonce