{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skibby/skuldelev/jægerspris/venslev
  • #1   1. sep 2014 Kommer an på dine krav til opstaldnings stedet smiley jeg har mine opstaldet på mejerigården v. Lyngerup og har stået på Skjoldmosegaard i skibby - og det er 2300/2600 kr pr hest smiley men det er også fuldpas og der er ridehus på stedet smiley

  • #2   1. sep 2014 Lige nu er kravene ikke store, da det er en 2 års smiley
    Jeg har før stået på mejerigården, og var rigtig glad for det.
    Det er så nogle andre der bor der nu, men der er desværre ingen ledige pladser.


  • #3   1. sep 2014 Jeg kan anbefale Skjoldberggård i Vellerup hos Dorthe Nielsen Skjoldager.

    Der er ridebane, ridehus, og store lækre folde. Min vallak står lige nu hos hende


  • #4   1. sep 2014 Majken det lyder godt smiley hvad koster det, og er det fuldpas?

  • #6   1. sep 2014 Mener det er 1825 også 200 ekstra hvis dorthe skal muge for dig. Men yep er næsten 100 på det er fuld pas.

    Men de bor vigvejen 13, Vellerup, 4050 Skibby, så ring og tag en snak med hende, der er en boks ledig i vallak stalden smiley


  • #7   1. sep 2014 Egholm ridecenter?

  • #8   1. sep 2014 Ville ikke nærme mig Egholm, hvis det så gjaldt mig livet xD
    Kan også anbefale Skjoldmosen, HHR, og Lisa Niebuhrs Mademosegård - Lisa er btw. knalddygtig til de unge. smiley


  • #9   1. sep 2014 Hvorfor ikke egholm?

    Majken, håber der er en ledig plads når jeg har fundet hesten smiley


  • #10   1. sep 2014 Det her er egen oplevelse - så inden folk flår hovedet af mig: SUBJEKTIVT. Mange mennesker kan sagtens have en god oplevelser derude!

    Har stået derude både under Mette Hviid, som havde stedet før - og nu Hanne - og for at sige det grovt ridedansk, er de en del af dem jeg personligt definerer som 'ridekællinger'.
    De knaldhamrende humørsyge, du skal gøre tingene på den og den måde, du må ikke dit og dat, Hanne skal godkende din underviser, hvis du skal have andre end hende, og hun kan til hver en tid, trækker godkendelsen tilbage.
    Generelt er jeg meget lidt enig i hendes måde at håndtere hestene (kan være voldsom), og så fylder hun enormt i ridehuset med sin volti + hold. Dét i sig selv, er fair nok - det er trods alt en rideskole, men når vi så ikke må bruge ridehuset før/efter af den ene eller den anden grund, begynder jeg sku at stille lidt spørgsmålstegn smiley



  • #11   1. sep 2014 Og hold dig fra skjoldmosen.... De tager høet fra hestene...

  • #12   6. sep 2014 Tak for jeres svar smiley

    Nu skal jeg lige finde hesten, og så vil jeg undersøge nærmere.
    Også gerne flere bud smiley


  • Emilie O
    Emilie O Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Svar: 1
    #13   6. mar 2016 Hej. Hvis du stadig søger anbefaler jeg skjoldbergaard smiley

Kommentér på:
Skibby/skuldelev/jægerspris/venslev

Annonce