{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Salg af hestevogn? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, håber i kan hjælpe mig!

Jeg står og skal sælge en hestevogn, men har intet forstand på hvad jeg kan tillade mig at tage for den!
Det er en ældre Charabanc (Tror det staves således)
Den har træhjul med metal omkring (ingen gummihjul), dog er hjulene i god stand og er ikke ormædte.
Vognen har altid stået tørt, dog er læderet ikke blevet plejet for nyligt og der er vist to eller tre revner i dette, ellers er læderet i udmærket stand.
Den har tre sæt 'frontstænger', hvor den ene stang af det største sæt, dog er knækket.
Ellers fungerer alt på vognen og den drejer og kører uden problemer.

Jeg har også et fuldt udstyret seletøj ved siden af. Dette er så plejet og stort set som nyt, uden fejl og mangler.

Hvad kan jeg tage for vognen og for seletøjet evt. hver for sig? Giv gerne en begrundelse smiley

Mange tak for jeres hjælp smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af hestevogn?
  • #1   2. sep 2014 Og jeg har desværre ingen billeder af den, da min mobil ikke har kamera pt. -.-'

  • #2   2. sep 2014 Med tre sæt stænger hvad mener du så? At der er både enspænderstænger og tospandsstang eller...?

    Charabanc'er er der masser af. Osse i rimelig stand. Så du skal nok ikke forvente en formue for den.
    Slet ikke når en af stængerne åbenbart er knækket.
    Hvad stand er træet i?

    Et bud på selerne er svært at give, når du ikke skriver hvor gamle de er, hvilken type det er osv


  • #3   3. sep 2014 Der er træ set stænger til enspand.
    Træet er i udmærket stand, kan ikke se nogle revner eller noget smiley
    Forventer heller ikke en formue for den, da den jo har nogle skader smiley
    Aner ikke hvad type selerne er, er der et opslagsværk eller noget hvor man kan finde ud af det? Ved ikke hvor gammel selen er, men den har kun været prøvet på to heste (Irish Cob og Belgierblanding), men har ikke været brugt en del år.


Kommentér på:
Salg af hestevogn?

Annonce