{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opstaldning i KBH området
  • #2   15. sep 2014 Ville også sige Albertslund ridecenter.


    Hold dig fra alt i Hvidovre, for der er ikke noget som er det værd..


  • #3   15. sep 2014 Ligesom (V)engel - hold dig fra hvidovre

  • #4   16. sep 2014 Jeg har stået på Albertslund før, inden hesten blev skadet og jeg ønsker ikke at stå der igen.

  • #5   16. sep 2014 Hvorfor skal man holde sig fra Hvidovre?
    Nogle der vil dele deres erfaringer?


  • Tine J
    Tine J Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Svar: 4
    #6   4. nov 2014 Hej Helle.
    Måske vores stald kunne være noget for dig?
    Lille privat gård med 8 heste i Vallensbæk, 7 min gang fra Vallensbæk ridecenter hvor der er fantastiske faciliteter til både spring- og dressurrytteren. Derudover er der mange km ridesti i Vallensbæk mose og omegn.
    Stedet fungerer som en selvpasserstald hvor vi alle deltager i en vagtturnus med at lukke alle heste ud og ind samt fodre. Hverdagsudluk er dækket ind. Man skal regne med 2-3 vagter/uge. Hestene er på fold alle døgnets lyse timer. Døgngræs om sommeren.
    I prisen er inkluderet 8 kg wrap og 6 poser træpiller. Mulighed for merkøb til meget rimelige priser.
    Foder er ikke inkluderet. Det indkøbes og doseres af lejer.
    20*60 ridebane på stedet samt springmateriel
    Opvarmet sadelrum med plads til 2 sadler pr. hests stald kunne være noget for dig?


  • #7   10. dec 2014 Enig med de andre, hold dig langt væk fra Hvidovre. Særligt Stevnsbogård!

  • #8   10. dec 2014 Vicky F - Nu har jeg selv skrevet at man skal holde sig fra hvidvre. Men stevsnbogaard, det er altså blevet godt! Super lækkert foder + hø og wrap. Super store og dejlige folde, det eneste minus jeg syns der er - det er at deres ridehus ikke er SÅÅÅÅ stort. Men ellers er det et super fantastisk sted - jeg elsker at min hest står der! smiley


  • #9   10. dec 2014 Aline og Nicoline: Jaa.. har du stået andre steder før?

    Købte min pony som stod opstaldet på stevens, og stod der selv i 2 år. De sidste 2 måneder var et rent helvede! Stod med en hest med 40 i feber... En voksen dame som stod og skreg af mig fordi nu havde jeg helt sikkert smittet alle hendes heste, og så er det da ligemeget om hun lige har stået og hørt på at natalie ( Hestevisker) har sagt at ponyen er ved at stille træskoene!! LAD OS DA ENDELIG RÅBE AF EN 14 ÅRI PIGE, SOM STÅR MED SIN PONY SOM ER VED AT DØ!. Nåårh ja ikke nok med det, havde sonja lovet at ringe dagen efter hvis ponyen ikke spiste sit hø... Men var det hende som fodret? Næ... den der fodret vidste ikke at ponyen var syg... JAMEN TAK! PIS ENDELIG MERE PÅ MIG! smiley

    Jeg er virkelig glad for at vi ikke står der mere. Da vi flyttede levede min pony fuldstændig op!. Begyndte at bukke på tur, af glæde for at se noget andet, og ikke have en dårlig stemning omkring sig!.


  • #10   11. dec 2014 Kan kun være enig med ovenstående! Mine 2 levede også helt op efter vi flyttede! På trods af at jeg fodrede med extra foder OG hø! Og ja dengang fik også 3 gange hø om dagen, det var i hvertfald hvad man fik at vide, selvom man sjældent så et strå smiley Og har man et problem så kan man bare skride får man at vide!

  • #11   12. dec 2014 Ja, hun har stået andre steder. Og hun kan godt lide at være der, hun faldt til første dag hun kom, alle snakker med alle, aldrig dårlig stemning, andre kommer og nusser med hende, så ja.... Jeg kan godt lide at være der! Vi snakker regelmæssigt med sonja, hun har valgt at Kigge HVER morgen, om der bare er LIDT wrap tilbage, og det har hun gjordt! For jeg kan se, (og har snakket med hende) at hun har fået noget mere, nogle af dagene, fordi at hesten skal fedes op! Hun har enda tilbudt andet og andre mænger foder, for vores skyld.. Sådanne steder som f.eks. Vallensbæk ridecenter - ville jeg aldrig opstalde min hest. Man betaler MANGE penge for at få sin hest fx. lukket ud, men den der får pengene gør det ikke. De spørger bare en anden sød pige om hjælp, hvilket resultere i, at de der ike burde trække dem på fold, men gør det alligevel, ikke ved hvad hesten skal have på af dækkener, eller om den skal have noget som helst andet på! Og der er jeg SUPER glad for at det KUN er Brian der lukker dem ud, og hvis ikke det er, så skriver han til alle, om tilladelse.. SÅDAN burde det være, og ikke det andet. De muger ud, de fodre, de trækker til OG fra fold, de gør alt det man slev burde gøre.. Og enda mere til, hvis man spørger dem om det! Det er nok nogle at de mest hjælpsomme mennekser jeg nogensinde har mødt! Og ja. Jeg kan godt lide at være der, men det er self. også bare min mening! Jeg er nok også bare kræsen, men altså. Jeg kan næsten kun lide det sted, ellers ville jeg aldrig stille min hest der..

  • #12   12. dec 2014 Fint at du kan lide det...
    Må bare indrømme at jeg har oplevet alt for mange dårlige ting, til at jeg ville anbefale det...
    De muger? Ja én gang om ugen?. Har stået flere gange med en pony som stod i rent lort, og alligevel så ventede de med at muge til dagen efter, hun fik ikke noget nyt halm ud, for at lave en lille bund, nej det var rent lort...


  • #13   14. dec 2014 Må indrømme at jeg overhovedet ikke kan se det er samme sted vi snakker om, men vi har self også hver vores syn på tingene, men min erfaring siger mig at du bliver klogere, det gør alle efter et stykke tid! smiley Så får du at se hvilke sted det virkelig er! Ja er også kommet utalige gange ud til en våd boks. Særligt dagen før de muger, nogle gange 2 dage...


  • #14   14. dec 2014 Forresten kan man undre sig at stedet har sådan et dårligt ry hvis det er så godt... De eneste der taler bare lidt positivt om stedet er sjovt nok nogle der står der....

  • #15   14. dec 2014 Det er vel også svært at tale dårligt om noget, hvis man ikke har oplevet sin hest være oprindelig glad!.
    Er da sikker på at min også var glad i starten da hun ankom, men til sidst nægtede hun at gå på tur, fordi det bare var den samme tur igen og igen. Og når man ikke får energi fra fodret, hvor skulle man så få energi fra?. Indrømmer gerne at jeg har "smuglet" hø og fodre ind til min hest, fordi at hun manglede ekstra.
    Sonja kan være super sød, men det er hun kun når hendes datter eller andre ikke er i nærheden!.
    Det er vel ikke så mærkeligt at hun har haft så mange tomme bokse hele tiden?


  • #16   16. dec 2014 Ja det self rigtigt nok smiley Mine var også glade nok en periode men fik ondt i maven af for meget kraftfoder, ligesom 5-8 andre jeg har kendskab til!
    Ja, enig Sonja kan være sød, og der er ikke det der ikke kan lade sig gøre, men det holder kun et par dage, så går hun tilbage til det gamle..
    Jeg smuglede ikke hø og foder, jeg gjorde det åbenlyst! Og sagde jeg os til hende, men mine fik bare mindre af hende og det var jo ikke meningen! Det er jo også helt grosteskt at man skal "smugle" hø/foder ind, men var der os en del der gjorde da jeg stod der.


  • #17   16. dec 2014 Sikker på at din så har fået noget?

    Kender en som stod der, som hvis hest hverken fik fodre eller hø fordi ejeren selv gav ved siden af... WTF?!
    Om det er blevet bedre kan jeg ikke sige, men det kan jeg desværre bare ikke forstille mig.


  • #18   5. jan 2015 Næh det jo ikke sikkert og ikke til at vide når der bliver fodret når gården er lukket!! Ja en veninde som står der stadig gav også selv extra hø, men så begyndte Sonja at give mindre af hendes, så nu giver hun kun hvad han kan nå at spise mens hun er der (!!) Vildt at det skal være sådan smiley

Kommentér på:
opstaldning i KBH området

Annonce