{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Har jeg hoppet en node over? Salg af hest {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg fik en henvendelse for et par dage siden på Tornado, da jeg desværre er ved at sælge ham.
Der var snak om at hun ville låne ham i et år, kvit og frit - for at se om hendes børn kan klare opgaven, at have hest. Er det normalt? Der var ingen aftale om hun skulle købe ham, andet end hun sagde hun regnede med det.

Og derudover, forventede hun jeg læssede min hest og kørte den ud til hende, så hun kunne prøve den? Synes det var lidt underligt, men hun var overbevist om det var sådan mange gjorde?
Er det mig der er helt langt ude og har misset et kapitel der, eller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har jeg hoppet en node over? Salg af hest
  • #1   17. sep 2014 Det lyder lidt mærkeligt..... Tror bare jeg ville ignorere den henvendelse, og se om ikke jeg kunne finde en anden køber! smiley

  • #3   17. sep 2014 Du godeste, der er uhyggelig mange useriøst købere derude, synes nærmeste det er de eneste som henvender sig efterhånden. :S



  • #4   17. sep 2014 Jamen jeg blev helt i tvivl, jeg fik sgu nærmest en hel sviner da jeg spurgte hende om hun seriøst mente at jeg skulle komme ud med min hest, for at hun, som var interesseret i ham, kunne se den?



  • #5   17. sep 2014 Har godt nok aldrig hørt om, at sælger skulle køre ud med hesten, så evt køber kunne prøve den... o.O

    Udlån, eller have hesten på prøve er dog rimeligt normalt, dog ikke lige et år, måske 2-3 måneder, max. smiley


  • #6   17. sep 2014 ja man skal hører meget.
    jeg ville nok sige pænt nej til hende. Kan hun ikke kører ud og se hesten først, ja så er man altså ikke interesseret. jeg har selv købt 3 heste og alle har jeg da været over på sjælland og se inden, vi hentede dem. En blev dog godt nok afleveret mod at jeg betalte broen

    og det med gratis udlån. For mig lyder det bare som om at hun ikke vil bruge eller har penge til det.

    så lød den anden vej


  • #7   17. sep 2014 Det er ikke normalt, at ha hest på prøve i 1 år, så hedder det udlån og er noget helt andet.
    "Regner med" er jo slet ingen sikkerhed.
    At du så osse ska komme med hesten, fordi hun ik gider lette røven, virker på mig meget useriøst.
    Pænt sjovt, at hun gider dig en sviner, det er dig som sælger der stiller kravende, ka hun ik indfinde sig med det, må hun finde en anden der håber på hendes udlån-måske-købe-fusk.


  • #9   18. sep 2014 Hold dig fra hende.. Lyder simpelthen for mærkeligt!

  • #11   18. sep 2014 Jeg er før blevet spurgt om jeg ikke lige kunne køre en salgs hest til Fyn(jeg bor i Nordjylland) der var jo så langt for dem at køre hvis de skulle prøve den. Behøver jeg sige at den samtale sluttede der.

  • #12   18. sep 2014 Lyder nået mærkeligt ???
    Jeg lånte min hest i halvt år inden jeg købte hende. Men jeg kendte også dem jeg købte hende af.

    Men hun må da selv komme ud og se din hest! Altså helt ærligt smiley


  • #13   18. sep 2014 Jeg afskrev hende også med det samme hun skrev hun ville låne.
    Gider ikke min pony skal være forøgsdyr for hendes børn og deres ansvarlighed..

    Hun gjorde mig bare virkelig i tvivl om det var normalt at komme med hesten til hende for at hun ku prøve....

    total useriøst ja, synes godt nok jeg blev sat i lidt af et chock der, hvordan kan man forvente det..


Kommentér på:
Har jeg hoppet en node over? Salg af hest

Annonce