{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Bule med væske men ikke halt? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Min hest blev sparket få folden for tre uger siden og fik et trælår. Altså hun var ikke halt dagen efter.. Tog det self. stille og roligt, men en væskebyld bag på hasen er stadig ikke forsvundet, men hesten er hverken halt eller har ondt..
Hvad kan jeg selv gøre ved det?
Eller bør jeg ringe ti dyrlægen? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bule med væske men ikke halt?
  • #1   18. sep 2014 Snak med dyrlægen. Min ridelærer havde en hest med en væskefyldt bule på bagparten efter et spark, men den generede den på ingen måde. Det var bare en mindre skønhedsfejl smiley

  • #2   18. sep 2014 sjovt, det har hun faktisk også smiley (fra en gang hun var lille)

  • #3   18. sep 2014 Min har det også på det ene bagben - efter et spark - og det har aldrig generet hende. Dyrlægen sagde dengang - til gamle ejer - at de ikke behøvede at fjerne det, medmindre det generede. Så tror det er det din også har, en mindre skønhedsfejl. Men ellers ring til dr. dyr og spørg for en sikkerhedsskyld smiley

  • #4   18. sep 2014 Det er vel bare en kosmetisk piphas/pærehas???
    De generer sjældent og nogle gange svinder de, men det tager måneder.
    min isbuk har det. Har aldrig været halt. Bulen kommer i perioder, så masserer jeg med glykosamin varmecreme 15 min. om dagen og så går det stille og roligt væk og så laver hun et eller andet tåbeligt på folden og så starter vi forfra.
    det ser træls ud men det er også det


  • #5   18. sep 2014 En BoT hasegamache vil helt sikkert hjælpe smiley

Kommentér på:
Bule med væske men ikke halt?

Annonce