{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Besværet med medicin.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG'ere!

Vil lige dele min lidt stressede dag med jer smiley
Jeg lavede I går et opslag hvor jeg skrev at min hest stod med et hævet bagben, og var halt der af, hvor jeg spurgte hvad folks bud lød på prismæssigt for medicenen. Hun skal have smertestillende to gange om dagen, penicillin en gang om dagen, og nogle øredråber til såret to gange om dagen, det hele I tre dage.

I dag skulle jeg så hente det, og hold op hvor var det noget bøvl!
Havde fået at vide, jeg kunne hente det efter kl 10 på statoil. Så ca, 10.15, stod jeg på statoil, og fik at vide, de ikke havde fået den endnu, og først fik den kl. 16..
Så jeg fik tiden til at gå, og ca. 16.20 stod jeg igen på statoil, og fik endnu engang besked om, at de ikke havde fået det.. Og de ville først kunne få det mandag kl 16.. Det synes jeg ikke kunne passe, da min hest jo stod og havde ondt..
Så der blev ringet til dyrlægen.
Kl. 16.45 ca., fik jeg besked om at køre til apoteket I Lemvig og hente det der. Lemvig ligger 15-20 mins kørsel herfra, så jeg kørte godt til! - Vil her tilføje, at der går noget tid før jeg brokker mig over folk der kører for hurtigt igen!
Men jeg får fundet apoteket, og bliver ringet op, at dyrlægen altså havde sagt forkert.. Det var Bøvlingbjerg I stedet.. Dyrlægen ringede så til apoteket I Bøvlingbjerg og fik en til at blive.
Da jeg ved halv 6 tiden ankommer til apoteket der, er damen lige nået hen til sin cykel, og er på vej hjem! Men hun var så skide sød at lukke op igen, så jeg kunne få Jollys medicin!
Takkede hende tusind mange gange smiley

Hesten har nu fået medicin for I dag, og vi er forberedt til I morgen! smiley
Men sikke noget bøvl.. Damen på apoteket undskyldte, at det altså var dem der ved en fejl, ikke havde fået sendt det med..

What a day..
Hvordan har jeres dag været? Og har I også haft problemer med sådan noget? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besværet med medicin..
  • #1   19. sep 2014
    Næ, har fået det udleveret af dyrlægen de gange min har skulle have smertestillende eller andet :o).

    Har sprunget i dag på ponydyret sidste gang inden vi flytter, så får vi rigtige spring smiley Vi skal nok begynde helt forfra med tilvænning til tingene, men vi skal nok komme efter det igen :o)


Kommentér på:
Besværet med medicin..

Annonce