{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wrap
  • #1   20. sep 2014 Hvis de ikke vil spise det, så vil de ikke spise det. De kan nok ikke lide smagen. Anyway... wrap er altså ikke tørt, men let fugtigt smiley

  • #2   20. sep 2014 Hippie: jojo, men vandindholdet er ikke 20% fx smiley
    Troede bare det ville være mere lækkert fordi det er lidt mere saftigt end hø, og fra første slet, og dermed umiddelbart sprængfyldt med sukker. Høet er nemlig med så lav sukkerprocent som muligt, så wrappen burde være det rene slik (i min verden :D)


  • #3   20. sep 2014 Hehe ^^'
    Nogle heste kan bare ikke lide wrap. Jeg fik - ved en fejl, havde bestilt hø, men de dukkede op med wrap - wrap hjem til min i stedet for hø, og det er hun egentlig meget tilfreds med. Men synes man skal gå efter det hesten helst vil æde. Det er ligesom fx ikke alle heste kan lide hvidløgslakridsslikkesten, og min erfaring er, at når de først har bestemt sig for, at de ikke kan lide det, så ændre de ikke mening.


  • #4   20. sep 2014 Nøø. Vil såmen heller ikke tvinge dem.

    Syntes bare det var spøjst. De har begge spist wrap før uden problemer. Så var det det undrede mig.


  • #5   20. sep 2014 Lyder underligt.. Måske det er noget med det?? som gør de ikke vil æde.. men hvis de vant til rigtig godt hø af hesteblanding så vælger mange heste faktisk det fremfor

  • #6   20. sep 2014 Kan ikke huske hvilke sorter der er i mit hø. Men det er glimrende kvalitet.

    Umiddelbart kan jeg ikke se hvad der skal være i vejen med wrappen. Den lugter af wrap, har ikke mug, og var ikke varm da jeg rystede det op. .


  • Tine H
    Tine H Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #7   20. sep 2014 Jeg oplevede det samme med min meget madglade hoppe. Havde købt det lækrest wrap hjem til hende, som hun bare ikke ville vide af. Blev lidt stædigt ved med at give hende noget i boksen hver aften uden held smiley Efter en god uges tid, besluttede jeg at putte det i et hønet, og vupti så begyndte hun at æde det. Om det er fordi det er kommet op at hænge i net, eller fordi hun skulle vænne sig til smagen ved jeg ikke. Men hun spiser nu 6 kg hver aften/nat smiley

  • #8   20. sep 2014 Hej smiley
    Hvis der stadigvæk er græs og finde, har jeg set flere eksempler på at de undlader wrap..


  • #9   20. sep 2014 Jeg fik sidste år wrap der så lækkert ud men mine heste vílle ikke spise det, ham jeg havde købt det af solgt resten til en ko-bonde men hans køer ville heller ikke spise det!!, det så fint ud men lugtede ikke rigtigt som wrap kan= man må konkludere at wrap ikke bare er wrap! Hvis de ikke spiser det med glæde er der noget galt!

  • #10   20. sep 2014
    Har oplevet at vådt wrap glider meget bedre ned end tørt, samt det der glider bedst end er det der lugter sådan .. sødt hvis du kender det.

    Wrap skal helst have den søde duft når man åbner den, ellers så er min erfaring i hvert fald med Fleur at hun ikke er videre begejstret også er det højest sandsynligt heller ikke særligt godt.


Kommentér på:
Wrap

Annonce