{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.268 visninger | Oprettet:

Drikkespande/trug til hesteboks - hvad gør I? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige brug for et godt råd. Har sidste år købt galvaniserede spandeholdere til mine hestebokse, men hestene keder sig (selv om de kun er inde om natten om vinteren) og hiver spandene op og så begynder de at klø sig på spandeholderne, hvilket har resulteret i at de er lige til at skrue ned og smide ud, da de er komplet bøjede. Desuden er der den kedelige ting, at mine heste står på halmpiller som jo er ret dyre, og når så alt det vand plasker ned oveni går halmpillerne jo til spilde. Hm...

Jeg har tidligere brugt en lille balje i hjørnerne af boksene, som stod på gulvet men jeg synes at der ryger så meget hø og halmpiller og foder i at det bliver ret klamt og en enkelt afhestene elsker at lege med vand, så den tager fodbad i baljen og vælter den smiley

What to do???

Har set denne, som evt. kunne sidde nogenlunde fast: http://www.horze.dk/foder/horze-oph%C3%A6ngt-trug/50525.html

Men den indeholder kun 16 liter så det er vist ikke nok til en hel aften/nat... ved ikke hvad jeg skal gøre. Det skal helst ikke koste en formue!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drikkespande/trug til hesteboks - hvad gør I?
Kommentér på:
Drikkespande/trug til hesteboks - hvad gør I?

Annonce