{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

Foder til 2års?! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en 2års hoppe
Som skal på stald, hun skal selvf have masse af hø,
Men hvad foder i med det må være være godt foder men skal ikke koster en 1/2arm da jeg har 3 andre hesten, jeg os skal bental til, ?!
Brugt poda grow fra pavo sidste år, men ville gerne have noget som ikke er piller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til 2års?!
  • #1   30. sep 2014 smiley

  • #2   30. sep 2014 Personligt foretrækker både mine heste og jeg piller. Selvfølgelig synes jeg at müsli i div afskygninger ser noget mere spændende ud, men mine heste sortere i det og lader noget ligge.

    Heldigvis fandtes den müsli jeg brugt i en pilleform, så det var ret nemt at skifte.

    Til mine plage og ungheste bruger jeg Balance fra Equsana, mener den hedder Super Plus i müsli formen.


  • #3   30. sep 2014 Vi bruger fase 1 fra Brogaarden (suregrow)
    Har fungeret super godt, og er ikke bare et følfoder, som noget tror smiley Jeg har en på 16mdr og en hoppe på 13 år. De går begge på dette. Hoppen rides ikke, men bliver trukket med pga skade. min bølle på 16mdr render bare rundt og nyder ungdommen.
    Indtil for en uge siden havde vi også en 15 årig vallak, som også gik på dette foder. Indtil foråret blev han redet i dressur på op til middelsvært niveau.
    Alle 3 nøjsomme heste

    Det har (og gør stadig) fungeret på alle vores heste


  • #4   30. sep 2014 Hø eller wrap ad libitum og så nogle mineraler/vitaminer .

    Jeg syns regulator complete


  • #5   30. sep 2014 Mine lever på en blanding af

    Roepiller
    Fiberpiller
    Lucerne
    Grøn Salvimin

    Samt alt det hø eller wrap de vil have

    Og jeg har aldrig haft flottere eller mere tilfredse heste... og pengepung.


Kommentér på:
Foder til 2års?!

Annonce